czwartek, 11 lutego 2016

Konkurs na redaktora!

Hej! :))
Dziś mam dla Was konkurs na redaktora! 
Uważam, że pora odświeżyć bloga, dlatego chcę przyjąć kilka nowych osób. 
Przejdźmy do sedna:
Zgłaszajcie się od jutra do końca lutego w komentarzach pod tą notką. 
Zgłoszenie powinno zawierać krótką informację o Was (wiek, imię, hobby itp.) oraz adres mailowy. 
Przyjmę każdego, kogo 'wpis' mi się spodoba, a potem zobaczymy. 

Z zasad byłoby wszystko. 
Teraz chciałabym zapytać się Was, CO chcecie na tym blogu. Outfity, rutyny, przepisy, tutoriale? Ja mam już pewien zarys tego, co chcę tu tworzyć, ale nie wiem czy Wam się to spodoba. Dlatego czekam na komentarze. 

x
Marta 
Ps. W niedzielę nowy post, wyczekujcie!

55 komentarzy:

  1. Może się zgłosze?
    ~`Aga
    ~/`Cathleyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłabym się, ale... nie, nie chcę się ośmieszyć. Poza tym zgłosiłam się jeszcze na dwa inne blogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć proszę, pamiętam cię.
      `~NieZnasz

      Usuń
    2. A od nas odeszłaś.. ;')

      Usuń
    3. Wiem... Dlatego właśnie napisałam, że ten rozdział w moim życiu zamknięty. Tylko, że ten blog, to jakby początek mojego blogowego istnienia. To tutaj napisałam pierwszy post, tutaj przeczytałam pierwszą opinię. Odeszłam stąd, gdy wszystko zaczęło się do reszty sypać. Ciągle miałam nadzieję, że ten blog odżyje. Z bloga Agnes odeszłam chyba wiesz czemu... Było w roboczych. Poza tym z wpisu Marty wnioskuję, że owa stronka będzie nie tylko o MSP, a szczerze... Gra ta... Mnie, jakby... Nie potrafię znaleźć słowa... Irytuje? Róż, dzieci Neo i inne takie...

      Usuń
  4. tututtuutututururururuuruur

    OdpowiedzUsuń
  5. O MATKO TEN BLOG JESZCZE ISTNIEJE! JAK DOBRZE, ZE JEST KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazywam się Nina i mam 12 lat. Uwielbiam rysować i §piewać oraz jestem kolekcjonerką różnych gratów xD .
    Mieszkam w Lublinie, na wsi. Pisałam już na paru blogach, zapraszam do przeczytsnia mojego, na którym teraz zaczynam: my-crazy-live-nina.blogspot.com . ( czy ja się reklamuje?! ) .
    Posty mogłabym pisać trzy razy w tygodniu. Przy okazji, nie mam problemów z interpunkcją i nie przrsadzam z emotikonami ( tak to się pisze? XD ) .
    Myślę,iż to tyle, pozdrawiam Leide123.

    A jeszcze e-mail!
    ninka3445@wp.pl
    I gmail: moviesterka55445@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No super... Całe zgłoszenie się usunęło 😒

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey jestem Klaudia mam 13lat kiedyś prowadziłam bloga z koleżanką ale musiałam przestać dbam o estetykę wpisu czytam post zanim opublikuję 3razy sprawdzam błędy ortograficzne i wszytko. Moje hobby to pisanie książek i różnych innych rzeczy uwielbiam to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sr klawiatura z tel jak jakieś nie dopisane literki

      Usuń
    2. Sr klawiatura z tel jak jakieś nie dopisane literki

      Usuń
  9. Hey jestem Klaudia mam 13lat kiedyś prowadziłam bloga z koleżanką ale musiałam przestać dbam o estetykę wpisu czytam post zanim opublikuję 3razy sprawdzam błędy ortograficzne i wszytko. Moje hobby to pisanie książek i różnych innych rzeczy uwielbiam to!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw pytanie. Czy jest taka możliwość, abym (jakbym się oczywiście dostała) nie pisała tutaj o grze, a troszkę o swoim życiu, troszkę jakiś recenzji książrk itd.
    Bo z tego co zauważyłam ktoś pisał, że blog nie będzie tylko o tej gierce.
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to pytanie. Zapomniałam o pytajniku XDD

      Usuń
    2. Oni i tak Ci nie odpowiedzą... nie mają ,,czasu" pewnie...
      Ale ja myślę,że mogłabyś od czasu do czasu coś dodać (:

      Usuń
  11. Mogę się spytać, czemu jeszcze nie ma wyników, ani posta który miał być w niedziele?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, jestem Marysia. Mam bloga o innej grze(momio) mój adres emailowy to karmelarbuzktowie@gmail.com . Bardzo marze żeby pisać na jakimś popularnym blogu. Interesuję się pisaniem, sesjami zdjęciowymi i czytaniem. Bardzo lubie pisać posty, i często bym pisała posty. Codziennie wchodze na msp i mam ładny styl. Podpisywałam bym się Mery. Również ładnie rysuje i bym mogła prowadzić serie MSP Design. Bardzo bym była wdzięczna gdybyście mnie przyjeli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia wszystkim, zglosilabym się ale nie mam czasu na posty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto spróbować, a więc zaczynam!

    Mam na imię Agata. Urodziłam się 11 lat temu w Lublinie, gdzie jak na razie mieszkam. Moje zainteresowania to pływanie, blogowanie, rysowanie i śpiewanie. Na MSP gram od kwietnia 2013 roku, mój nick to Kamciamamo. (bez kropki) Moje notki są dopracowane, pisałam na TZM. Posty pojawiałyby się 1/2 razy w tygodniu. (długie) Jeśli miałabym więcej czasu, to ilość notek postaram się zwiększyć na 3. Zgłoszenie jest pisane z telefonu, więc za wszelkie błędy przepraszam.
    /Aga, Stellie

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz konkurs na redaktora, a wyniki nie pojawiają się w porę. Jaki jest w tym sens? Ludzie w tymm czasie zapominają nawet, że się w ogóle zgłosili. Tak ciężko poświęcić 5 minut? Przecież zgłoszeń wcale dużo nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  17. Minęły już dwa tygodnie! Dwa tygodnie!
    Ile można się zbierać na jednego posta, z wynikami a były 4 zgłoszenia! To by zajęło 5-10 min. Wystarczy napisać tylko kto przeszedł i tyle no! A my będziemy czekać miesiąc na wyniki! Weźcie napiszcie to w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. 22 maja jest heloł

    Mój kot ma dziś urodziny :3

    OdpowiedzUsuń
  20. http://emo-trisza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam na imię Angelika.Mam 12 lat i mam trudna historie. Wszyscy wyzywaja mnie od żydów ale tylko niektórzy myślą o moim wnętrzu. Jestem pogodna zabawana i CZADOWA podposuje się LiseQ ale na potrzeby tego bloga PrincesQa
    Ps kocham tw blog

    OdpowiedzUsuń