wtorek, 20 maja 2014

Jak zrobić "długi status"? + kilka informacji

Cześć! ;3
Już trochę nie pisałam, ale jeśli czytacie bloga Kasi na którym piszę ja oraz Marta (i Kasia oczywicho) to może zauważyliście, że napisałam tam kilka zdań otym, że robię przerwę.. Nie wiem czy wytrzymam, ale ważniejszy świat realny czy gra? No chyba 'real'..
Przejdźmy do posta. ;)
Jak wygląda 'długi status'?


To takie coś. Wiem wyszło krótkie, ale oczywiście można dużo dłuższe. :)

Jak zrobić tzw. 'długi status'?

Przytrzymujemy lewy shift i enter.


(klawiatura z google grafika, znaczenie moje)
Zaznaczyłam. Jest to wbrew pozorom bardzo proste. c;
Przepraszam, że ostatnio ode mnie są krótkie posty, ale to kwestia mojego czasu siedzenia na laptopie (1h ;c). I'm sorry..

Pa! :*

PS: Tola, przepraszam, że przedłużam twoje nagrody, a jeśli to czytasz to wiedz, że jutro (środa) się tym zajmę i wszystko uporządkuje. ;) Myślę, że się nie obrazisz.

PS2: Zauważyłam, że ostatnio w ogóle nie komentujecie moich notek. ;c Mi jest troszkę przykro, ale chyba muszę się przyzwyczaić..

8 komentarzy:

  1. Czemu miała bym się obrazić ? :33
    Haha, szczerze mówiąc zapomniałam o tym xdd
    Fajnie że napisałaś notke :*
    Długi status jest dobry, bo przynajmniej ludzie zwrócą uwage jak im nasz opis zasłoni pół ekranu xd
    ~ Tola :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo.. Dzięki. :**
      W sumie to najlepszy sposób na reklamę np.filmu ;P Bo tak jak napisałaś - wszyscy to widzą. :)
      Pozdro. ;)

      Usuń
  2. Nie polecam ja np.: od razu kasuje takie statusy , bo zaslaniaja pól ekranu a te które sa male czytam :)


    sorry za orto bo czeska klawiatura ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-; szkoda że nie można pisać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ;33 Bardzo mi pomogłaś, bo nigdy nie wiedziałam jak to zrobić XDD Jeszcze raz dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń