niedziela, 4 stycznia 2015

Gazetka MSP

Siemson. Postanowiłam zrobić zdjęcia paru stron z tej najnowszej gazetki. Kodu nie zakreślę, bo jest już użyty. Postanowiłam zrobić to, bo niektórzy nie mają tej gazetki, więc chociaż te najciekawsze (według mnie) rzeczy pokażę.
Zaczynamy od okładki:























Okładkę można było zobaczyć duużo wcześniej na MSP, ale dla tych, którzy zapomnieli wyglądu okładki   - pokazuję ją jeszcze raz. Ładnie się prezentuje. Najbardziej przykuwa uwagę ten prezent. 1000 (!) StarCoins i zimowy Boonie. W dodatku, na okładce nie ma jednej MovieStar tylko dwie. Teraz będzie dodatek, który znajduje się na pierwszej stronie:





















To cudo nazywa się "RACH-CIACH Boonie". W rzeczywistości jest dość duży, i można nim udekorować np. szafę. Można oczywiście pobrać, wydrukować i wyciąć. Teraz czas na "spis treści". Czemu oznaczyłam to tak, jakby to był jakiś tytuł? Bo tego nie można nazwać spisem treści.Pokazane są tam tylko cztery rzeczy z *liczę...* 21. Z tym spisem by było lepiej - nie trzeba by było szukać po całym magazynie, ale mysiało być miejsce na kod.






















NIC nie da się odczytać.Wiem. Ale nie moja wina, że aparatu trzymać nie umiem (WTF?!). Teraz pokażę ...
"Zostań sam w domu!"!



















 Przepraszam, że odwrócone. Z Bloggerem coś mi się dzieje, i ustawione zdjęcie poziomo jest pionowo ... Ale zawsze można odwrócić, prawda? (Ach, muszę wszystko pocieszać ...) W każdym razie pokazane są tam ciuszki i napisane komentarze do nich. I od razu mówię, że następne strony mogą być nie powstawiane tak, jak w gazecie.




















To planszówka. Jak się na to popatrzy, od razu można to wywnioskować. Tak samo jak w poprzednim zdjęciu, automatycznie zdjęcie "przewraca się" do pionu. Ale dacie rade coś tam dojrzeć, prawda? Teraz wstawiam plakat. Wyjątkowo ładny plakat.



















Są tam dwie MS z okładki i nasz RACH-CIACH Boonie. Wszystko bardzo ładnie wygląda, naprawdę. Na pierwszym planie znajduje się nasz stworek, na drugim - blondi (xD) w okularach przeciwsłonecznych w zimę, a na trzecim te dwa ludziki za Boonie'm. Tło zimowe - tak, jak redakcja zaplanowała, ale to okulary przeciwsłoneczne ...



















Tu "sezonowe słodkości" czyli dwa przepisy. Na lukrowane migdały i pianki w czekoladzie. Łatwo zrobić, a do stworzenia tych cudeniek wystarczą tylko trzy składniki (trzy do jednego, trzy do drugiego), i samo przygotowanie nie jest trudne. Do wykonania deserów składniki są z pewnością w każdym domu, oprócz migdałów. Gdy namówię dziadków to zrobię je. I wstawię zdjęcie, abyście kawałek tych pyszności mieli na pamiątkę (czego? tego posta?). Teraz ... KONKURS RYSUNKOWY!














Dodałam zbliżenie, abyście mogli przeczytać nagrodę. Jeżeli nie widzisz tego, spójrz na dół - tam jest przepisane to. Przepraszam za "zblizenie" zamiast "zbliżenie", ale mój Paint nie zna litery "ż"
NAGRODA
Najlepsze prace zostaną opublikowane w kolejnym numerze magazynu.
Na zgłoszenia czekamy do 6 stycznia  2015 roku pod adresem:
moviestarplanet@egmont.pl
Ja wystartuję w konkursie, mam już nawet gotową pracę. Według mnie - nagroda fajna. Z pośród (pewnie) kilku tysiąca prac, pięć zostanie wyłonionych do nagrody, czyli pokazania rysunku w magazynie. Chciałam bym powiedzieć jeszcze do osób których prace zwyciężyły (jeżeli wchodzą na tego bloga), że rysunki są bardzo ładne. ;D Teraz ostatnia strona. :



















Są tam Świąteczne kawały i zapowiedź nowego numeru gazetki. Napiszę żarty, bo możecie się nie doczytać.
Kiedy Nowy Rok jest przed Bożym Narodzeniem? Co roku!

Czemu pingwiny nie latają? Bo są za niskie, żeby się dostać do szkoły lotniczej!

Gdzie można znaleźć krasnoludki? Zależy, gdzie je się zostawiło ...

Jaki celebryta w ogóle nie zna się na modzi? Święty Mikołaj. Co roku zakłada to samo ubranie!

Nowy numer gazetki pojawi się w kioskach 20 stycznia, czyli za 16 dni.To koniec posta. Jutro będzie o dość fajnej nowości, o której prawie nikt oprócz mnie nie wie, trololololo! Tak, trzymam Was w niepewności do jutra ...
Pozdrawiam,
~ Kicia

20 komentarzy:

  1. KISIEL, MIKa: USUNCIE JĄ!!!! NAWET NIE UMIE ZAPISAC W ROBOCZYCH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie XDXDXDXD

      Usuń
    2. A skad ty wiesz czy umie zapisac czy nie? Piszesz tu na blogu? Hmm? No chyba nie. W takim razie nie komentuj w taki sposob. Gdyby nie umiala, nie przyjelabym jej tu, ok?

      ~Wkurzony KisieleeeQ

      Usuń
    3. Wyobraź sobie, że umiem. Jeżeli moje posty tak ci się nie podobają, to ich nie czytaj.

      Usuń
    4. kozakujesz z anonima -,-

      Usuń
  2. usuńcie ją!!!ona psuje blog prosze usuńcie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to se jo z mozgu usun Karolino/Nadio/Olu!!!! Myslissz, ze nikt nie wie, ze to ty?
      :)))

      Usuń
  3. to ma być post?! no chyba nie...
    ~~snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, dajcie jej spokój ;______;
    Co ona Wam zrobiła?
    Według mnie, Kicia (nie znam Twego imienia x33) pisze bardzo fajne posty.
    Jeżeli chcecie ją hejtować, to bynajmniej nie pod jej postami, ponieważ to jest SPAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sb spamujo :)))
      Wyjdzie na jedno...
      NOESPODZIANKA ANONKI! :) :* <3
      Terax mozecie posac tylko z konta :***
      Pzdr

      Usuń
  5. I dobrze im tak ... W tą planszówkę mój 5-letni kuzyn ograł mnie 2 razy ....
    vajletaaa, która straciła przez to honor ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej komtentujcie siebie bo napewno lepsi nie jesteście a nawet jeśli jesteś to zamknij ryja chwali pięto bo krytykujesz innych to lepiej spójrz na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego bloga chwilezmomio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ♥ Uwielbiam posty na tym blogu! :*

    OdpowiedzUsuń