niedziela, 4 stycznia 2015

Jak z bajki : Kraina lodu - Elza #1

Cześć :) Tutaj Oliwia. Przepraszam, że tak długo nie pisałam. Wymyślałam serię. Ale mam ! Będziemy upodabniać się do postaci z bajek. Wzięłam "Krainę lodu" bo uwielbiam ten film. Na dobry początek, idzie Elza. To zdjęcie do którego musimy się upodobnić :
Elza ma długą niebieską suknie, a na niej taki welon. Włosy ma upięte w warkocz. I to właściwie tyle, bo butów nie widać. Podoba mi się jak jest ubrana. Prosto, ale ładnie. A teraz co stworzyłam w sklepie !
No nawet podobna. Sukienka jest jak prawdziwa, z nią nie miałam problemu tylko, że nie miała długich rękawów, i zamiast nich dałam takie coś. Fryzura jest genialna, a butów nie dawałam bo przecież oryginał też nie ma. To znaczy ma, ale na zdjęciu tego nie widać. Cały look kosztuję 1450 sc. Podoba mi się, i to bardzo.
Upodobnienie ubioru : 8/10

No dobrze, teraz twarz. Widzicie ją na obrazku. Na moje oko ma fioletowy makijaż, czerwone usta które są wąskie i lekko przypudrowane policzki. Ładnie wygląda. Co stworzyłam w klinice piękna ?
Wow, wyszło fajnie. Makijaż jest odpowiedni bo fioletowy, a oczy ma tak jak na obrazku. Usta są wąskie, może nie takie jak ma nasza bohaterka, ale mogą być. Ta twarz kosztuję 600 sc.
Upodobnienie twarzy : 9/10

To teraz rzeczy które kojarzą mi się z Elzą.
Te krzesło, a nawet tron z lodu, bardzo pasuję do Elzy, prawda ?

Taki biały, puchaty miś kojarzy mi się z Elzą, bo miała tak naprawdę dobre, ciepłe serce, ale stała się poważna po utracie rodziców.

Może coś o Elzie ?
Elza - Jedna z głównych bohaterek filmu "Kraina lodu". Jest to starsza siostra Anny z którą w dzieciństwie spędzała dużo czasu, ale po wypadku stało się to niemożliwe. Jest bardzo miła i uczynna, ale poważna. Kocha swoją siostrę, ale cierpi po utracie rodziny. Swoje moce ukrywa przed siostrą, ale niedługo Anna je odkrywa. 

Sama to napisałam, więc proszę nie kopiować. To tyle na dzisiaj, do następnej części macie do wyboru.

♥ Anna - siostra Elzy.

♥ Kristoff - Chłopak Anny.

♥ Hans - Dawny chłopak Anny.

♥ Olaf - Bałwanek.

To tyle, wybierajcie i komentujcie.

9 komentarzy:

  1. Nigdy już nie będe odwiedzać tego bloga nikomu z msp nie pomoge~!!! czm?msp zablokowało mnie na stałe.nie moge wejsc z żadnego konta na moim kompie;( załamka. nic nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nic nie zrobiłaś, to napisz do moderatorów w tej sprawie.

      Usuń
    2. Wiesz co zrobiłam?Napisalam że nie podoba mi sie nowy temat z kucykami pony I że modzi mogli by sie bardziej postarac,no I jakas fanka kuców mnie zgłosiła I nastepnego dnia patrze a tu-ban!

      Usuń
    3. Nie przejmuj się, zazwyczaj po tygodniu mija! I możesz wchodzić z telefonu i tableta.

      ~lilalila2005

      Usuń
  2. Olaaafaaa ♥

    Mika2118
    ~Kab/Kabanos xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Olaaafa <333

    ~Cukierek

    OdpowiedzUsuń
  4. Olaf!!!!! Koniecznie! ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń