niedziela, 6 września 2015

Odwzorowanie postaci z ,,Następcy'' - Evie, Mal, Carlos i Jay

Hellow!
Założyłam sobie notes, w którym zapisuję pomysły na posty. Postanowiłam wylosować jeden z tematów na notkę i wypadło na... Odwzorowanie postaci z ,,Następców''! Znasz ten film? Jeśli nie to zapraszam tutaj. Razem z moją BFF już nie możemy doczekać się premiery ^^ Jednak nie będę przedłużać i pokaże postacie w oryginale...
Jako pierwsza będzie ta zła część głównych bohaterów, czyli Evie, Jay, Mal i Carlos. Oto Evie w filmie.
Dziewczyna jest córką Złej Królowej.
Jak widać Evie ma na sobie ciemne kolory. Coś czuję, że będzie ciężko...
Pora na wersje MSP.
Jako że nie było zdjęcia z butami, MS również ich nie ma. Jest nawet podobnie, ale najbardziej jestem zawiedziona górą. Bluzka (?) nie wygląda najlepiej.  Naszyjnik jest po prostu boski... Niestety nie znalazłam rękawiczek, których zresztą na MSP chyba nie ma.
Pora na Mal!
Mamą tej postaci jest Diabolina. Mal jest ulubioną postacią mojej BFF.
Jej ubrania mają w większości kolor fioletowy. Mega podobają mi się jej włosy <3
Moja podróba:
Moje oczy! To jest... Obrzydliwe! Ble! Nie mam więcej co pisać, jest źle i tyle. Spodnie są zbyt podarte i mają błąd. Góra nie pasuje zbytnio do reszty. Buty ujdą, choć są trochę dziwne w tym look'u. Włosy są nawet spoko... Tylko ten brokat (?).
Ok, a teraz pora na panów...

Lepszego zdjęcia nie było ;-; Jay to syn Jafara. Niezbyt za nim przepadam.
Niestety nie było obrazka z butami i spodniami.
Made in Kafelek:
Czapeczka jest idealna =]
Nie zwracajcie uwagi na kolczyk w ustach, który kompletnie nie pasuje. Włosy są zbyt długie, ale ciężko było znaleźć lepsze. Góra wyszła cudownie <3 Ten... Nie wiem jak to nazwać... Dobra nazwę to bluzą xD Kolory są prawie identyczne. Krój również dobrze wygląda. Nie mam się zbytnio czego czepić :')
Spodni i butów oczywiście nie ma.
Oto i ostatnia osóbka... Carlos!
Mój ulubieniec ^^ Z resztą nie tylko mój... Nati też go uwielbia.
Carlos to syn Cruelli de Mon i co ciekawe boi się psów. Jego włosy są boskie <3 A teraz pora go oszpecić!

OMG! Jakie to jest paskudne... Czy jemu wyszło oko z oka? #logicznazłożonośćzdańpoziomhard
Uważam, że spodnie są spoko, a bluzka ujdzie... Włosy są tragiczne! Chłopcy mają zbyt mały wybór włosów i w ogóle ubrań.
~*~
Pora na małe ogłoszonko. Przepraszam, ale grafik, który napisałam kilka dni temu jest NIEAKTUALNY. Dlaczego? Nie wyrabiam się. Od teraz posty będą raz w tygodniu. Przepraszam... Poza tym nie wiem, czy powinnam tu dalej pisać. Okres próby się skończył, a ja dalej tu jestem... Może wcale się tu nie dostałam? Do czasu ogłoszenia wyników postów ode mnie nie ma. Chcę mieć pewność, że dalej mogę tu być.
Papatki!
~Kafelek

PS. Ten post pisałam całe 5 dni, a wyszedł taki dupny i krótki ;-; Postaram się, aby następna część tej mini serii była dłuższa, i żeby look'i były lepsze.

13 komentarzy:

  1. Super post i logo :33 XxPsychopatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Redaktorzy odchodzili, a ja nie dałabym rady sama.
      ~Kafelek

      Usuń
    2. Przecież mogłaś zrobić nabór ;-;

      Usuń
    3. Mogłam, ale nikt by się pewnie nie zgłosił =(
      ~Kafelek

      Usuń
    4. Zawsze trzeba próbować! ;-;



      ~ >>I<<

      Usuń
  4. Post suuper, ładne logo, ale kilka obrazków się nie wyświetla.. :/ Spróbuj to naprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty spróbuj to naprawić, bo tylko Tobie się nie wyświetla xd

      Usuń
  5. Nudzi ci się? Wbijaj na http://rozowyblogbezsensu.blogspot.com/ Pełno bezsensownych postów! Na serio często. Blog jest bardzo aktywny. Wbij, shejtuj, skomentuj, zgłoś sięna redaktora! UWAGA BLOG DLA GŁUPICH LUDZI I NIE MA SENSU!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nudzi ci się? Wbijaj na http://rozowyblogbezsensu.blogspot.com/ Pełno bezsensownych postów! Na serio często. Blog jest bardzo aktywny. Wbij, shejtuj, skomentuj, zgłoś sięna redaktora! UWAGA BLOG DLA GŁUPICH LUDZI I NIE MA SENSU!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie, czy KisieleeeQ oraz Ola jeszcze piszą na tym blogu? Bo, nie za bardzo jestem w temacie. ://

    Pozdrawiam,
    ~ Jedna z pierwszych czytelniczek tg bloga.
    ~ Jestem tu od pierwszego posta. :))
    ~ selena gonez lala

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej sory że nie na temat czy mogłabym do następnego oceniania looków ? Mój nick: ! ! ! Jelly ! ! ! Look #3 : Prosze o odpowiedź /#ŻelekOSmakuArbuza

    OdpowiedzUsuń