wtorek, 20 października 2015

Konkurs!

Cześć!

Z tej strony Klaudia.

W dzisiejszej notce zorganizuję konkurs i przerobię mój grafik. Od razu przepraszam, iż post będzie króciutki, jednak nie chcę łączyć miliona tematów z sobą, bo wtedy czułabym się dziwnie.

No dobrze, przechodzę do opisu konkursu. Ogólnie to jest bardzo prosty, a zasady oczywiste, więc liczę na jak najwięcej uczestników.


Z A S A D Y:

Konkurs polega na zrobieniu dla mnie loga. Nie mam żadnych wymagań, jedynie wolałabym, żeby zamiast mojego loginu (MalinaDunia) był pseudonim (Claudie) bądź imię (Klaudia). Resztę pozostawiam Wam. Pamiętajcie, jedna osoba może wysłać maksymalnie 2 loga!

T E R M I N:

Prace można wysyłać na mojego maila do 01.10.15 r. Wyniki ogłoszę następnego dnia.

J A K  D O S T A R C Z Y Ć?:
 Zacznijmy od tego, że najpierw zgłosicie się w komentarzu, gdzie podacie swój login oraz maila, abym wiedziała kto zrobił jakie logo. Następnie wysyłacie do mnie poprzez maila wyniki Waszej pracy.

M A I L:

dunia151102@gmail.com

N A G R O D Y:

Chyba każdego najbardziej interesuje to, prawda? Spokojnie, już mówię piszę.

I miejsce:
Prezenty z listy życzeń do 1500 sc, obejrzenie 6 filmów, love it na 10 artbookach.

II miejsce:
Prezenty z listy życzeń do 1000 sc, obejrzenie 4 filmów, love it na 8 artbookach.

III miejsce:

Prezenty z listy rzyczeń do 500 sc, obejrzenie 2 filmów, love it na 5 artbookach.

Mam nadzieję, że zgłosi się jak najwięcej osób, o czym już wspominałam. Okej, teraz czas na przedstawienie mojego grafiku. Nie będzie on zbyt dokładny, ponieważ to tylko informacja o dniach, w które notek nie będzie na pewno.

Mianowicie w czwartki pisać nie będę na pewno- lekcje kończę o 16:30 i w domu jestem dopiero po 17:00. Podobną sytuację mam w środę- nie dość, że najpierw dodatkowy hiszpański to potem idę na przygotowanie do bierzmowania. W resztę dni wpisy postaram się dodawać, chociaż kiedy nie mam weny jest to trudne, a notki "na odwal" nie są zbyt przyjemne do czytania.

W takim razie ja się żegnam.

Pozdrawiam i miłego dnia!

Claudie
MalinaDunia




12 komentarzy:

  1. Może i się zgłoszę.
    Zrobiłaś jeden błąd *01.11.2015- napisałaś, że do 1 paź. A ta data już była xDDD Popraw to, na to wyżej i będzie ok.
    TO MÓJ MEGA DŁUGI POSDPIS, NIE CZYTAJ.
    ~Careylie
    -zosia
    -zoszeq
    -jaija001
    -Careylie
    ~`C
    /C.
    Zoosia
    Zoszeqq
    ~ ja
    * jakeczko *
    #NiktWażny
    ~`Cojatobię
    'Hehe'
    ~Zofjusz
    -Zof-
    Pafi
    Olaf
    Magmist~`
    °Lego°
    Pozdrawia
    ~Zofjuszeł.
    *Mogłabym więcej, ale...*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zwrócenie uwagi, chodziło oczywiście o 1 listopada. Zaraz poprawię błąd! ;)

      Usuń
  2. Klaudia ratujesz bloga c:
    Czekam na dalsze posty od Ciebie c:
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Klaudia ratuje bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim! Tak się cieszę, że ktoś tu pisze *u*

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się zgłaszam
    Login: asiaa1234567890
    E-mail: boa16@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego nie postów ja się pytam? ;-;

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  7. JEZU, ZABIERZ STĄD TE LOGO. XDDDD Jedno z moich pierwszych.

    OdpowiedzUsuń