poniedziałek, 19 października 2015

Trudno jest wrócić po tak długiej nieobecności...

Cześć!

Z tej strony Klaudia.

Jeśli nie pamiętasz takiej osoby- okej, na pewno nie jesteś jedyny. Ale jeśli przynajmniej kogoś takiego kojarzysz- w takim razie serdeczne gratulacje dla Ciebie! Od początku byłam złą redaktorką, która robiła sobie miesięczne przerwy, a teraz na początku września odeszłam. I co? I jestem. Być może to dziwne, jednak nie potrafię nic nie robić, kiedy blog idzie jeszcze głębiej niż na dno. Bo może jestem momentami wredna, może nieodpowiedzialna i zapominalska, ale kiedy coś jest dla mnie ważne to zamierzam o to walczyć. Follow your dreams, i tyle.

Dostałam się na tego bloga (sprawdziłabym dokładnie, ale musiałabym grzebać długo w profilu, a mi się nie chce) jakoś na początku marca, czyli szmat czasu temu, więc chyba przydałoby się coś o mnie. Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie, ponieważ owe fakty skopiowałam z mojego bloga.


  1. Na imię mam Klaudia. Z jednej strony je lubię, z drugiej nie. Same w sobie ładne, ale większśc Klaudii, które znam jest wrednych, przez co źle mi się kojarzy...
  2. Za miesiąc (w listopadzie) skończę 13 lat.
  3. Zainteresowań szczególnie jakoś nie mam... Większość nudzi mi się po jednym dniu, serio.
  4. Właściwie to lubię książki, więc niby jakieś tam hobby jest.
  5. Mój ulubiony gatunek to typowa młodzieżówka, aczkolwiek nie szaleję za ''Igrzyskami Śmierci'' czy ''Niezgodną''.
  6. Za to wręcz kocham ''Trylogię Czasu'' Kerstin Gier, większość powieści Aprillyn Pike, ''Marę Dier'' autorki, której nazwiska nie pamiętam i wiele, wiele innych.
  7. Jestem jedynaczką.
  8. UWIELBIAM kuchnię indyjską, szczególnie masalę. Lubię też sushi, no i kuchnię włoską. 
  9. Co do kuchni włoskiej: nie przepadam za pizzą czy spagetti, czyli według większości osób podstawami owego jedzenie. Wolę risotto, linquine czy inne makarony, ale nie w sosie bolońskim, który nawet nie pochodzi z Włoch.
  10. W mojej klasie jest 11 dziewczyn i 4 chłopaków. No, dość niezła przewaga.
  11. Gram w MSP.
  12. Mój login w tej grze to MalinaDunia.
  13. Kiedyś miałam pakiet VIP, jednak od początku roku 2015 radzę sobie bez niego. 
  14. Mam 24 poziom od ponad roku. Jakoś nie chce mi się dalej wbijać.
  15. Czytam duuużo blogów.
  16. Mam dwa psy, a raczej rodzinnie mamy. Jeden to buldog francuski o imieniu Leo, a drugi to owczarek śrotkowoazjatycki o imieniu Nikita. Nie zwracajcie uwagi na imiona, nie miałam na nie wpływu.
  17. Jestem dziwna, lubię geografię i historię.
  18. Nienawidzę za to biologii. Grr, czarna magia!
  19. Uczę się języka hiszpańskiego i angielskiego. Oba w miarę lubię, tylko pani od angla mnie irytuje.
  20. Chodzę na teatr, bo muszę. Tzn. nie muszę, ale wole to niż plastykę czy muzykę. Tak, miałam na początku tego roku wybór zajęć, jakie chce mieć, zazdroście.
  21. Zazdrośćie też, że w poniedziałki i piątki kończę lekcje o 12:15, a chodzę do pierwszej gimnazjum.
Przepraszam, jeżeli kogoś czymś jakoś (XD) obraziłam, ale nic nie poradzę, że taka już jestem. 

W powyższych punktach napisałam o moim MSP, aczkolwiek powtórzę: mój login to MalinaDunia (wiem, że fatalny), mam 24 poziom, byłego VIP'a (lub sripa, jak wolisz). Jeżeli to dla Ciebie ważne to możesz zaprosić do znajomych, przyjmuję (chociaż zostało mi 30 osób do limitu, wtedy już nie) czy napisać, bo zawsze odpisuję. No, może nie na obelgi i wymuszanie, ale to chyba jasne.

Screen mojego konta? Proszę bardzo?




No, z tabletu, ale tam ciiicho. Poza tym ten look jest tak śliczny, że i tak musiałabym się nim pochwalić. Jak uzbieram to kupię. Miną do tego czasu dwa lata, trudno.

W takim razie ja się żegnam. Postaram się pisać często, szczególnie dopóki jestem jedyną oficjalnią (albo nieoficjalnią , w sumie to nie wiem XD) redaktorką na tym blogu. Bo wierzę, że niedługo się to zmnieni.

Pa, kochani!
/Claudie
Klaudia
MalinaDunia

To logo jest stare, naprawdę stare. 










3 komentarze:

  1. Nareszcie ktoś napisał! ^^ pisz bo piszesz fajnie. Czekam na postyyy

    ¡Hasta luego! ( Nie chwal się że umiesz po hiszpańsku, ćsiii )

    ~ biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej! Mam nadzieję że uratujesz ten blog

    OdpowiedzUsuń