poniedziałek, 9 listopada 2015

Mieszanka- Australia VS Wielka Brytania

Cześć!
Z tej strony Klaudia.

Przypominam o konkursie na logo- więcej informacji znajdziecie w dwóch poprzednich postach. Na razie zgłosiła się tylko jedna osoba. Niestety, potrzebne są jeszcze dwie...

Wracając, w dzisiejszej notce rozpocznę nową serię. Od razu informuję, iż nie jestem dobra w prowadzeniu takich cyklów na dłuższą metę, więc może się okazać, że stworzę tylko jeden wpis o takiej tematyce, a później zajmę się czymś innym... W każdym razie, opiszę dziś moviestar ze strony startowej Australii i Wielkiej Brytani, a następnie zaprezentuję Wam look łączący je obie.

Zaczynamy!

Jako pierszą ocenię reprezentantkę Australii!

(przepraszam za słabą jakość, ale coś mi się dzieje z MSP)


Stylizajcja tej dziewczyny naprawdę przypadła mi do gustu! Jest bardzo luźna, o czym świadczą krótkie spodenki i trampki- wszystko jak najbardziej wygodne. Niestety, muszę się przyczepić do kolorów kompletu... Zauważyłam w nim bowiem czarny, biały, szary i czerwony, co powoduje przepych. Zmieniłabym napis "nothing" na szary albo szorty na czerwony i look prezentowałby się lepiej.  Całość oceniam na 8/10.

Czas zobaczyć, jak plasują się Brytyjczycy!

(znowu to samo...)

Tym razem komplet mnie nie zachwycił. Widzimy tutaj takie same, jak poprzednio spodenki, krótki top, okrąglę kolczyki i puchowe buty. Mimo, iż zazwyczaj mieszanie różnych stylów dodaje stylizajom ciekawszego wyglądy, tak tym razem nie wyszło to za dobrze. Zmieniłabym buty na jakieś mniej "obfite", a kolczyki zastąpiła drobniejszymi i wszystko byłoby okej. Nie będę pisała już o kolorystyce, która i w tym przypadku wymaga zmiany... Ocena: 6/10.

Czs wymieszać!

.


.



.




Tak wyglądałaby Wielka Brytania, gdyby razem z Australią stanowiły jedno państwo! A tak na serio... Nie jestem pewna, czy udało mi się zachować pomiędzy oby dwoma look'ami odpowiednie proporceje i czy czasem nie ma tutaj za dużo z Australii... każdym razie, komplet kosztuje 2350 sc i mogą zakupić go wszyscy użytkownicy. Oceniam go na 8/10, ponieważ nie pasują mi w nim buty...

To już koniec na dzisiaj. Mam nadzieję, iż seria, jak i sam post, przypadła Wam do gustu!
Pozdrawiam!
Klaudia 
Claudie
MalinaDunia

PS Przepraszam za wyśrodkowanie, ale nie da się nic z tym zrobić :/



.









3 komentarze:

  1. Fajny post :) smuci mnie jednak fakt że tylko ty tu piszesz. Czy wszyscy tu poumierali?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się nie podoba mi się styl Brytyjki ale razem z Australijką gdyby się połączyły w jedno wyglądały by bosko :)
    Wasza czytelniczka juliaszlaw

    OdpowiedzUsuń