czwartek, 12 listopada 2015

Ważne

Dzisiaj mniej kolorowo i optymistycznie.

Ola- jesteś tutaj potrzebna. Jeśli to czytasz to napisz cokolwiek... Nie wiem, zrób jakiś konkurs na redaktora czy coś. Błagam, blog potrzebuje Twojej pomocy!

Wiem, że napisałam bardzo krótką notkę (bardzo to za mało, ale cii), jednak zeleży mi na powrocie bloga, a mam malutko czasu. Dopiero co wróciłam do domu, jeszcze muszę zrobić lekcje, pouczyć się... Masakra. Ale ja nie o tym. Ola, proszę, zrób cokolwiek...

~TaSamaCoZawsze

Albo, jak to nazwała mnie Wiktoria z Abieski, (z komentarzy, jak coś) Slaudie XD

16 komentarzy:

  1. Slaudie <3 XDD
    Fajnie by było jakby blog działał, brakuje mi go ;//
    Florka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja? Też jestem Wiktoria z Abieskiej, ale nic takiego nie pisałam. 0.0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja? Też jestem Wiktoria z Abieskiej, ale nic takiego nie pisałam. 0.0

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby był konkurs na redaktora, ten blog mógłby ożyć! C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby był konkurs na redaktora, ten blog mógłby ożyć! C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, właśnie dlatego potrzebna jest Ola...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt tu nie pisze, oprócz cb a sama nie dasz rady ogarnąć bloga! Wszyscy zapomnieli o istnieniu tej zacnej strony? Potrzebni są tu redaktorzy którzy podratują tą sytuację

    OdpowiedzUsuń
  8. SLAUDIE!! JEEEJ. Ja chce być redaktorka! Ale do tego potrzeba szminki eh

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na blogu film♥we-msp . bl♥g sp♥t . c♥m jest konkurs. Czas do północy 16 listopada. Zgłoś się, jeżeli masz chęci i czas *^-^* (przepraszam za reklamę)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę być redaktorką?
    Mam czas na dodawanie postów i dużo pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie
    moge
    organizowac
    konkursow
    na
    redaktora.
    czy nie jest to jasne

    OdpowiedzUsuń