środa, 24 czerwca 2015

HOLIDAYS SO BEAUTIFUL 😍

Alooooha! 😎
Piszę do Was z mojego nowego telefonu, którym jest iPhone 5c! 💞
Rodzice zrobili mi niespodziankę, i zamiast 4s dostałam właśnie tego, awww...
🙊🙈🙉
Dobra, czas na plany wakacyjne, zapraszam:

26.06 - 10.07 Wieś
12.07 - 29.07 Chorwacja
1.08 - 9.08 Mazury

Czyli mam zajęte ponad połowę wakacji.
Nie wiem jeszcze czy w wakacje coś napiszę. Jedną lub dwie notki na pewno, jednak te wakacje chciałabym spędzić aktywnie, na świeżym powietrzu wsród znajomych, rodziny.
Przepraszam, ale mam też swoje życie prywatne.
W planach mam post o moim telefonie, a dokładniej coś w stylu what's on my iPhone.
I taguję do tego tagu (😂) wszystkie redaktorki!

W kwestii moich ocen są nawet ok.

Religia - 6
J.polski - 5
Historia - 5
Matematyka - 5
Przyroda - 5
Plastyka - 6
Muzyka - 5
WF - 6
J.angielski - 6
Informatyka - 5
Technika - 5

Średnia wychodzi mi 5,36. W tamtym roku miałam 5,55. Teraz trochę mniej przykładałam się do nauki, ale myślę, że i tak jest dobrze.

Abstrahując od wakacji, chciałam Was jeszcze tylko powiadomić, że nie mogę ściągać żadnych aplikacji, bo mam zapełnioną chmurę rodzinną (no wiecie, 3 urządzenia, to wychodzi jakieś 40 aplikacji..), dlatego nie mogę wstawiać do moich postów (na razie) zdjęć, bo do tego musiałabym mieć zainstalowanego Bloggera, a nie mam...

No dobra, to chyba wszystko. Postaram się napisać jakiegoś posta, którego zaplanuję na mój pobyt na wsi. Być może będzie to właśnie What's on my iPhone.

Mój czas już minął, do zobaczenia.
XOXO

23 komentarze:

  1. Nie lubię takich postów . Dla mnie to przechwalanie się . Sorrka ale mi jest przykro jak ktoś tak piszę "Mam nowy telefon i jest to IPhone , LG lub Samgung !" Bo ja mam najgorszy telefon ever - Nokia Lumia 610 . I bardzo bym chciała nowy jakiś LG lub Samsung a nie mam bo po 1. Moją mamę nie stać po 2. To po niej mam ten telefon i ona uważa że Nokie są super ;-; a to gówno prawda . Okey ,pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie, rozumiem to. Ale ja miałam straszny telefon przez 4 lata, poza tym uzbierałam 1000 zł. Przez półtora roku. I teraz sie cieszę. A dostając takie komentarze nie jest mi miło. iPhone to taki telefon jak każdy inny. Jakoś, gdy Ola napisała posta o swoim telefonie takich komentarzy nie było. Sorry

      Usuń
    2. Gry to ten anonim co pisał ^ Przepraszam za to ale byłam zła i chciałam napisać co myślę . Wiem źle zrobiłam i przykro mi .. Jestem osobą wrażliwą i nie lubiącą się kłócić ale bardzo mnie boli że dużo osób ma fajnie ciuchy , telefony a ja tak nie mam . I zawsze mi się wydaje ze tylko ja nie mam super telefonu jak każdy nastolatek . Przepraszam za to ;( Serio ..

      Usuń
    3. Rozumiem co czujesz z tym telefonem, ja miałam inny model już nie pamiętam jaki był to dla mnie koszmar...

      Usuń
    4. Rozumiem co czujesz z tym telefonem, ja miałam inny model już nie pamiętam jaki był to dla mnie koszmar...

      Usuń
  2. Tez w zeszlym mialam 5.55. Tez bd miec Iphone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona się nie chwali, suko :)

      Usuń
    2. Ona tylko pisze, nie chwali się :))

      Usuń
    3. Nononata weź spadaj, jezu jak ty mnie wnerwiasz, już lepszy o 100000000 razy wole Szymonka ;p Bay, hejtuj se no dalej 💩

      Usuń
    4. I tak będę pisać NonOrata bo tak lubię i umiem czytać i masz głupią nazwę 😝

      Usuń
    5. Ojej Indo z anonimka, bo się boi, zaraz się popłaczę...

      Usuń
    6. Ja nie jestem Indo ;-;

      Usuń
  3. Boże Anonimie może chciała innych poimformować bo jest bardzo szczęśliwa! To nie jest powód rzeby nazywać ją dz**ką! Brak mi słów jacy ludzie są bodli ~ Wiśenka^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey tu ten aninimek . Przeczytaj se nowy kom do kisielka... I ja nie nazwałam jej dzi**ką, nawet tak nie pomyślałam ! Przeczytaj porządnie mój stary i nowy kom ! I nie jestem podła... w realu jestem spokojna i nieśmiała a tamten kom był z emocji jakie miałam czytając ten post i chciałam napisać co czuje. Ok..

      Usuń
    2. Sorry ( to ten anonim wyżej ) myślałam że to do mnie a to było dla innego anonima a ja myślałam że mnie oskarżacie o przezywanie kisielka ;/ Ale to nie ja. Ten inny anonim to debil ;-; !

      Usuń
  4. Gratuluję nowego telefonu! Miłych wakacji!
    Pozdrawiam,
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  5. jestesmy bardzo podobne xdd
    Ja tez wlasnie dostalam bialego iphona 5c i tez
    jade do chorwacji w tym samym terminie xdd
    przydadek? nie sadze ;))

    legendarna mjenta

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką samą średnią :D Co do ocen to z matmy, przyrody, muzyki i anglika mam szóstki, a z pozostałych piątki :)
    Ja tam wolę samsungi i sony, za "ajfonami" nie przepadam xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, nie przepadam za takiego typu notkami. Nie lubię jak osoby piszą o dostaniu nowych ubrań, telefonów, a przede wszystkim o ocenach. Ja rozumiem, że jesteś szczęśliwa, aczkolwiek nie które osoby czują się skrzywdzone, ponieważ one takich ocen, ubrań czy telefonów nie mogą mieć, bo ich rodziców nie stać na takie wydatki. Nie zrozum tego źle, jest to tylko i wyłącznie moje zdanie. Zrozum, pozdrawiam i mam nadzieję, że więcej tego typu notek nie będzie. Julusia :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że masz nowy telefon...ale ja wole LG xD

    OdpowiedzUsuń