piątek, 3 lipca 2015

Coś, czego nie nazwę + konkurs na redaktora | Ksl

3.07.2015r.
Cześć. 
Jestem teraz na wsi. I czytam Wasze komentarze z mojego ostatniego posta. W takich chwilach jak te, jestem przybita i przygnębiona. Tak, wiem - pisałam, że nie mam tu wi-fi, ale mój młodszy brat ma internet w telefonie, więc korzystam. 

"Nie chwal się, dzi**o", "nienawidzę takich postów"... 
Dzięki, naprawdę kocham takie komentarze. Czy wy myślicie, że jestem bezduszną istotą? Że kiedy nazywacie mnie s**ą i dzi**ą mi nie jest przykro?
Coraz częściej mam myśli typu "zostawię tego bloga, niech pójdzie w zapomnienie. Może Ola, Niebieskowłosa, czy którakolwiek inna redaktorka będzie chciała tu pisać, nie obchodzi mnie to!"
Ale i tak wiem, że nigdy tego nie zrobię, nie zostawię Was. 
Dziękuję Dzwoneczkowi, której pozytywne komentarze zawsze wprawiają mnie w dobry humor. A pamietam jeszcze, jak pytałaś mnie na msp, co znaczy "~". Naprawdę, dzięki, że nas wspierasz! 

Ten post jest naprawdę o niczym. 
Nie wiem, czy go publikować... 

Przyszedł moment, żeby ogłosić konkurs na redaktora. Nie wiem, czy to dobry czas, ale "raz kozie, czy smierć". Jak to leciało?

Czas na zgłaszanie się macie czas od dnia, w którym opublikuję tego posta (prawdopodobnie 3.07) do 10.07, do godziny 19:00. 
Musicie zgłosić się w komentarzu, i napisać opis siebie, lub jakąś opowieść, poradnik... Tylko proszę, aby był dość długi. Będę brała pod uwagę słownictwo, interpunkcję, i ortografię. 
Na okres próbny wybiorę maksymalnie 5 osób. Ile zostanie na stałe? Może 5, może 3, 1, a może nikt...? 

Wasze "zgłoszenie" powinno wyglądać mniej-więcej tak:
1.Opis siebie, opowiadanie, poradnik
2. Twój gmail
3. Twój nick na msp.

Dobra, to tyle. Proszę, zgłaszajcie się. 
xoxo 
Kisiel

18 komentarzy:

  1. Cześć.
    Mam na imię Amelia i mam 12 lat.
    Kocham blokować.
    Mój blog malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com
    Raczej błędów nie robię, ani ortograficznych ani interpunkcyjnych.
    Mój Gmail amelia.gdaniec.ag@gmail.com
    Na MSP Selenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham blogować.
      Telefon mnie nie lubi :(
      ~ Selenne

      Usuń
  2. Ale nikt cię nie nazwał s**ą ani dzi**ą ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwał, nazwał... Tylko te komentarzy zostały przeze mnie usunięte.
      Przepraszam, że z anonim.
      ~KisieleeeQ

      Usuń
  3. Marto, mam nadzieję, iż nie o mój komenatrz chodzi. Wyraziłam tylko i wyłącznie swoje zdanie. Wezmę udział w konkursie, a co mi tam. Jestem Julia, przeżyłam już dwanaście całych zim. Mówią mi Infantylna i Dziwna. Wiele osób zaskakuję moja uroda, cóż trudno się im dziwić. Szatynka o fioletowych końcówkach i zielono błękitnych oczach. Sylwetka ma jest szczupła, a zjeść potracię dwukrotnie ile Ty. Mam ogromne zamiłowane do książek. Czytam aktualnie ,, Will Grayson, Will Grayson " oraz ,, Wymarzony dom Ani ". Interesuję się rzecz jasna czytaniem, lecz również fotografowaniem. To chyba tyle, na grze nazywam się kochajacaherbate. Mój mail to swiateczneherbaty@gmail.com. Pozdrawiam, Julsia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osób zachwyca mój widok... nie chcę kogoś takiego na blogu ale cóż... decyzja Kiśla

      Usuń
    2. Czytaj ze zrozumieniem. Napisałam wiele osób Zadziwia moja uroda, to znaczy, że patrzą na mnie inaczej. Przykro mi, że oceniasz mnie a tak naprawdę mnie nie znasz. Julusia :3

      Usuń
  4. Cześć, mam na imię Marcelina oraz 12 lat. Przyjaciele nadając mi ,, ksywke" kierują się "dziwną" "infantylną" "głupią ale rozsądną". W tym roku obchodziła swoje dwunaste urodziny. Włosy koloru blond dopełniają moje błękitne oczy, jestem dojść wysoka jak na swój wiek- całe 155 centymetrów. Nie jestem szczupła ani gruba, lecz twarz mam pulchna. Uwielbiam fotografowanie, blogowanie, rysowanie oraz jazdę na rowerze. Nienawidzę osób mówiące o sobie jak najlepiej gdy o innym mówią wręcz przeciwnie. Najczesciej nie popelniam bledow ortogaficznych. W grze nazywam się gabi3385. (Bez kropki.) Mój Gmail - lirycznemarzenia.gmail.com
    Życzę powodzenia wszystkim innym biorącym udział w konkursie :3
    ~Marcepuś ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, ale nie jesteś wysoka tylko niska ;*

      Usuń
    2. 155cm :o Jesteś niska o.e

      Usuń
  5. Hejka!
    Przy narodzinach nadali mi imię Gabriela, ale wszyscy mówią mi Gabi, Gabryś, Gabrysia, Babi, Babiśka, Kafelek. 8 lipca skończę 12 lat. Mierze jedyne 151 cm wzrostu. Do szczupłych mnie zaliczyć nie można, lecz do grubych też nie. Jestem miła (do czasu), spokojna (też do czasu). Przystosowuję się do otoczenia jak kameleon. Mam blond włosy, szare oczy i piegi. Moja skóra jest bardzo blada. Lubię pisać, czytać historię, jak i je opowiadać. Interesuję się historią i blogowaniem oraz zjawiskami paranormalnymi. Nie lubię publicznych występów, gdyż jestem nieśmiała. Staram się wszystkich obdarzać sympatią,tylko, że niestety czasami się nie da. Gmail: kafelek888@gmail.com Nick na MSP: 1babi1
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh powinnaś się dostać! Piszesz świetne posty!!!

      Usuń
  6. Ciesze się ,że moje komentarze wprawiają Ciebie w dobry humor. Nie musisz dziękować ,że was wspieram. To ja powinna dziękować ,że ten blog powstał i go znalazłam. Za to ,że zaakceptowałyście nową czytelniczkę i z chęcią wchodziłam go czytać. Mam nadzieję ,że uda się nadać mu świeżości i żeby był on idealny,jak ze snów. Wchodziło na niego dużo osób i tak jak ja i inni czytelnicy czytali go z chęcią.
    Pozdrawiam cieplutko
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się kotku! Ważne, że Ty się cieszysz ;)
    Powodzenia wszystkim! Wzięłabym udział, ale sama mam dwa blogi ;)

    Zapraszam na mojego bloga ;) Wystarczy kliknąc <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka :3
    Mam na imię Iwona i mam 14 lat C: Interesuję się aktorstwem. Na Msp gram od 2011 roku. Mój nick to Misia 1289, a gmail: iwonalove89@gmail.com
    Niestety nie napiszę nic w stylu notki próbnej, bo trochę za późno zgłosiłam się, ale prowadziłam do niedawna bloga msptfm-ivka.blogspot.com
    Zrezygnowałam z niego, bo wiem żeby rozkręcić bloga potrzeba trochę na to czasu, a ja go nie mam i nie dawałam sobie rady w prowadzeniu go samej (pisanie dużej ilości postów).
    I to by było na tyle ;-;
    ~Ivka
    ~Misia 1289

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oczywiście żeby było jasne posty jestem w stanie pisać codziennie :D

      ~Misia 1289

      Usuń
  9. Cześć !

    Przyszłam na świat 19 kwietnia 2004 roku, a był to poniedziałek. Dostałam imię Aleksandra, choć nikt tak na mnie nie mówi, wszyscy nazywają mnie potocznie, czyli Ola. Nie jestem zbytnio wysoka mam tylko 152cm wzrostu. Moje włosy są koloru ciemny brąz, a na końcówkach mam pozostałości ombre. Moje oczy są koloru brązowego, a pod światło wydają się brązowo-zielone. Należe do nielicznych osób, które nie mają konkretnego zainteresowania. Jestem nie konfliktowa, miła, sympatyczna i zabawna.
    Moją przygodę na MSP rozpoczełam we wrześniu 2012'ego roku,( w tym czasie umarł mój chomiczek, od tego czasu nie mam zwierzątka w domu)
    kręciłam wtedy filmy z takimi błędami ortograficznymi i interpunkcyjnymi, że głowa mała!
    Teraz na MovieStarPlanet mam dwa konta jedno [ala123] 24 lvl, a drugie laska siom11 17lvl.
    Jak widzicie mało napisałam o MSP, ponieważ wolałam opisać bardziej opisać siebie. Z góry przepraszam (jeśli będą) za błędy ortograficzne i interpuncyjne, bo piszę z telefonu.

    Jeśli znam życie to się nie dostane, ale warto spróbować.
    Mój gmail ola.draganik@gmail.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jestescie niscy XDDD
    Albo ja jestem wysoka :c (170cm)
    Powodzenia (y)
    Marcia, nie przejmuj sie :v. Zdarzaja sie takie cwele ktore sa madre w gadce :')

    Pooozdro 600

    OdpowiedzUsuń