wtorek, 1 września 2015

Back2School cz. I, czyli organizacje

Hej! Tu Claudie.

W tej notce zejmę się sprawami organizacyjnymi (taa, znowu ;-;), ale trochę się tego uzbierało. Po pierwsze- znam swój plan lekcji i mniej-więcej wiem, kiedy będą pojawiać się posty, po drugie- rok szkólny, heloł, po trzecie- moja jakże kreatywna głowa nie chce ze mną współpracować...

Po pierwsze:

Grafik! Dzisiaj poznałam mój rozkład zajęć, więc Was o nim informuję. Hihi, będziecie mi zazdrośćić (ej, tak to się pisze?) poniedziałków: jestem w gimnazjum do... 13:20! Szczęście! No, ale w czwartki do 16:40 (minusy zapisywania się do teatru).

Poniedziałek: kończę o 13:20, notka BĘDZIE
Wtorek:  kończę o 15:00, notki NIE BĘDZIE (zajęcia dodatkowe)
Środa: kończę o 15:00,  notka MOŻE BĘDZIE
Czwartek: kończę o 16:40, notki NIE BĘDZIE
Piątek: kończę  15:00, notka MOŻE BĘDZIE
Weekend: wolne, notka BĘDZIE

Po drugie:

Jestem ciekawa,  do których klas teraz idziecie. Ja do 1 gim, czego mogliście się już domyślić. A Wy? Czekam na odpowiedź w komentarzu! A i... Cieszycie się? Bo ja w sumie tak!

Oki, to chyba tyle.
Baj baj! (moja trzyletnia kuzynka tak mówi, więc niech będzie XD)

/Claudie
Logo od Sas z bloga Tyny. Dziękuję!


6 komentarzy: