wtorek, 1 września 2015

Kiedy będą się pojawiać posty?

Hellow!
Przepraszam, że nie pisałam przez kilka dni, ale jak pisałam były u mnie kuzynki, a wczoraj jakoś też nie znalazłam czasu. Dzisiaj poznałam mój plan lekcji i muszę przyznać, że nie zadowala mnie on... No to może powiem Wam, kiedy pojawiać się będą posty?

Poniedziałek - Kończę o 15.45, czyli ZDECYDOWANY BRAK POSTA.
Wtorek - 14.50, czyli na 50% będzie post.
Środa - 13.45, czyli post na 90%  będzie.
Czwartek - 13.45 tak samo jak w środę.
Piątek - 14.50 BRAK POSTA

A co z sobotą i niedzielą? W te dwa dni będę wstawiać jeden post, bo mam jeszcze naukę i drugi blog. Mój plan może się jeszcze zmienić, gdyż nauczyciele wymyślili dodatkowe z matmy, polaka i niemca. W tym roku idę do 6 klasy, a więc czeka mnie sprawdzian... A potem rozstanie z debilami klasą. Dzisiaj nie będzie już serii, ani innego posta. Przepraszam za krótki post, ale jutro postaram się coś dłuższego napisać.
Papatki!
~Kafelek
(Bez loga, bo zmieniłam twarz... Zrobi ktuś?)
PS. Okres próbny się skończył, a ja nawet nie wiem, czy się dostała, czy nie...

2 komentarze: