czwartek, 17 września 2015

Odchodzę? Przerwa? Co ja robię?

Hellow!
Tutaj być może po raz ostatni ja... Wiadomo kto pisze, prawda? Tak, to ja, Kafelek. Czemu chcę odejść? Blogowanie... Kocham to robić, ale MSP mnie nudzi... Może to kilku dniowa niechęć? A może po prostu z tego wyrosłam? Nie mam pojęcia... Przez ostatnie dni chodzę smutna, zdołowana, bez chęci do życia. Dni to już rutyna... A najgorsze to to, że nie wiem dlaczego... Nic złego się nie stało, nic mnie nie zasmuciło, a jednak... Przepraszam, przepraszam, że nie piszę... Nie mam motywacji... Potrafię przez godzinę patrzeć się na Bloggera, mam temat, mam materiały, nie mam weny... Przepraszam... Czy Wy w ogóle mnie potrzebujecie? Nie wiem... Nie mam pojęcia. Mam mało czasu na blogowanie. Nie będę Was dłużej zanudzać, macie ankietę, w której zdecydujecie. Mam zrobić przerwę, do 1 października, czy odejść na zawsze?


Ankietę dostarczyły profilki.pl
Papatki!
~Kafelek

3 komentarze: