sobota, 8 lutego 2014

1O looków c;

Hej, Kochani! ♥
Przygotowałam dla Was serię looków, oto ona:

  
Elegancja Francja :3
Mua dostojność ^^ 
Neonowa Manga *-*
                                                              Krwista królewskość '-'
Piękneeee kolorkii :o
Pszczółka Maja ;D

Idziemy na wojnę! Bez butów! ;P
Nerdie ;P
Country girl ;*
Critter girl *___*



                                                                                                                                                                       No dobrze, to wszystko, looków było 10, wiem, że to niezbyt dużo, ale i tak robiłam je ok. 1 godz., niestety zapomniałam pokazać kolory, oraz nazwy ubrań, a uświadomiłam to sobie, gdy skończyłam je robić, a nie chciałam tego robić, bo zajęło by mi to za dużo czasu... Ale mam nadzieję, że ogólnie się spodobało! ;*
                     
                                                Papatki ;*
P.S: Looki nie są dla vipków ;* Jak Wam się spodobały-śmiało, kupujcie :) 
P.S (2): Piszcie w komentarzach, który look najbardziej Wam się spodobał! 

1 komentarz: