wtorek, 11 lutego 2014

Trzy informacje. ♥

Hey, Kochani! ♥
To będzie niestety króciutki post, chcę Was poinformować, że notek na tym blogu nie będzie od 14 do 23 lutego. Druga informacja jest taka, że zakwalifikowałam się do "tworzenia" innego bloga. To znaczy, nie jest to mój blog, po prostu jestem redaktorką. ;D
Dobra, przejdźmy do sedna, jest to blog Zozosi2012 (taki ma nick na MSP.). Oto link >.> Kliknij tu c;.
Myślę, że będę na nim pisać jakoś, co 2 dni... Ale! Nie myślcie, że ten blog będzie zaniedbywany! ;D
Dobra, ostatnia (trzecia) informacja: może spostrzegliście, że zmieniłam tło? Już na wiosenne. ;D Nie mogę się doczekać wiosny i musiałam to zrobić! C: Hehe, mam nadzieję, że Wam się podoba. No dobra, to bym już kończyła...

Taki nowy podpis. ;P
Baju ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz