piątek, 21 lutego 2014

Ogłaszam Konkurs! ♥

Hej, Kochani! ♥
Przepraszam, że nie pisałam, ale byłam na nartach. Postów nie będę pisać już tak często, ponieważ... Hmm, na MSP ostatnio tak naprawdę nic ciekawego się nie dzieje, więc nie ma o czym pisać.
A poza tym nie mam czasu, żeby codziennie poświęcać godzinę na napisanie posta. Ale żeby na tym blogu nie było nudno, organizuję konkurs. Jest to konkurs o tematyce "moda". Waszym zadaniem jest wybranie dla mojej Moviestar zaprojektowanie wiosennego stroju, narysowanie go na kartce, lub w Paint'cie. Technika jest dowolna! Gotowe prace (właściwie, to zdjęcie pracy) przesyłajcie mi na moją skrzynkę pocztową Gmail- Kisieleeeq@gmail.com
Macie czas do 21 marca (pierwszy dzień wiosny ^^). A oto nagrody:

1. Miejsce- 3 rzeczy z l.ż poniżej 1000 sc, 10 grafów, dodanie do 10 filmów/ seków, dodanie do 10 artbooków, zrobienie 10 looków, ocenienie 15 filmów/ seków, 15 artbooków i 15 looków + wywiad na bloga.

2. Miejsce- 2 rzeczy z l.ż poniżej 600 sc, 2 grafy, dodanie do 5 filmów/ seków, dodanie do 5 artbooków, zrobienie 5 looków, ocenienie 10 filmów/seków, 10 artbooków i 10 looków.

3. Miejsce- 1 rzecz z l.ż poniżej 350 sc, 1 graf, dodanie do 3 filmów/ seków, dodanie do 3 artbooków,zrobienie 3 looków, ocenienie 3 artbooków i 3 looków.

Wyróżnienie (4. Miejsce) 1 rzecz z szafy, 1 graf, dodanie do 1 artbooka, zrobienie 1 looka, ocenienie 1 artbooka i 1 looka. 


Mam nadzieję, że nagrody są wystarczająco hojne i, że Wam się podobają. C:
Zgłaszajcie się w komentarzu pod tym postem, lub piszcie na prive (na MSP.). Wyniki podam 22 marca! :)
Powodzenia!

Byee! ;*

3 komentarze:

  1. Chętnie wezmę udział, ale może być to śmieszny obrazek ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O ja mam urodzinki 21 marca O.O
    thx za przypomnienie xD w konkursie udziału niestety ( ;'c ) nie wezme bo nje mam talentu....

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń