niedziela, 2 lutego 2014

Konkurs na redaktora u Abieski (Abieskiej D: ) +niespodzianka ☺

Hej Kochani! ;*
Może wiecie, iż zgłosiłam się do konkursu Abieski (Abieskiej ?!), aby pisać na Jej blogu. Dosłownie 2 minuty temu, Abieska napisała post z wynikami konkursu! Wiecie co? Dostałam się! A na dowód tego niemożliwego moim zdaniem cuda jest ten oto niemożliwy moim zdaniem cudny screen, zobaczcie:
                                                          Radzę powiększyć c:

Podkreśliłam mój nick i wytłumaczenie, co do  tego "#m". Tylko nie zbyt rozumiem, czy przeszłam, czy nie. No cóż, może gdy trochę się uspokoję-zrozumiem ;DD
Chcesz zobaczyć całego posta Abieski (Abieskiej ?!)? Wejdź tu -> http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/2014/02/wyniki.html#comment-form
Nie umiem wstawiać linków XD
No dobra, co do TEGO bloga; patrzcie ile mam wyświetleń:

Aż razi w oczy, nie sądzicie?


Wieści z ostatniej chwili:
Nie będę pisać na blogu Abieski (Abieskiej D:), ale zostałam wyróżniona! Oto dowód:

Radzę powiększyć c;

To bajuu ;* 
PS. Pozdrawiam kochaną Abieskę i ciotkę Olcię (napewno to czytasz C: )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz