środa, 26 lutego 2014

Panienkazokienka1, amberandmartyna itp.. ;o

Cześć! ♥
Dzisiaj pokażę Wam (moim zdaniem.) bardzo dziwną i podejrzaną rzecz, to ona:
Powiększcie to sobie. o.O
Więc jak widzimy, to jest... hmm, dobra. XD Co TO jest?!
Nie przerabiałam tego... Ale to nie jedyna taka postać na MSP. Najlepszy przyjaciel... tego czegoś wygląda bardzo podobnie. Patrzcie:
A najlepszy przyjaciel najlepszego przyjaciela tego czegoś wygląda jeszcze "lepiej":

o.O
Zastanawia mnie znaczenie słowa 'czender'. Wiem, że jest coś takiego jak gender i to by miało sens, przypomnę. Gender- jest to-ogółem mówiąc-zmiana płci. Miałoby to sens, ponieważ postacie zmieszały wygląd damski z męskim (i na odwrót.). Tylko jak oni/one to zrobiły?! Przecież na MSP nie ma takiej opcji!  Ale co mnie zdziwiło najbardziej? To:
KOMENTARZ LOLINKASSI NA JEJ FILMIE! ;OOOOO
Coś mi się zdaje, że to hackerka...
W internecie nic o nim/niej nie znalazłam. Kto to może być..?

1 komentarz:

  1. To nie haker... Tworzą konta na telefonie szybko klikając chłopak dziewczyna i coś tam jeszcze. To tzw obojniaki. Nie martw się :).

    ~ladygaga2135

    OdpowiedzUsuń