niedziela, 16 marca 2014

HOT OR NOT #2 | KisieleeeQ ♥

Czeeeść! ☼
Jak Wam minął weekend? Mi nawet spoko. (;
          ♥♥♥
Dziś poruszę dwa tematy. 

1. Kolaże.   Właśnie, więc 2 osoby zgłosiły się do zrobienia kolaży (miło mi :3). Mianowicie:
1. XXXXXTOLKAXXXXX
2. Pina colada 
3. ______________

Tak, XXXTOLKAXXX zgłosiła się pierwsza w komentarzu, a Pina colada- druga. Co prawda Pina colada zgłosiła się na MSP, ale to też dozwolone. ;DD
Natomiast 3 miejsce jest puste, więc właśnie Ty możesz je zająć (Jak z reklamy jakiejś normalnie ;p)!...

♥♥♥

Dobra, teraz temat nr. 2: Dziś mam dla Was... HOT OR NOT #2!
Jeaaa...! ;p 
Wybrałam look użytkowniczki XXXXXTOLKAXXXXX (taki prezent za obs. ♥) ! Oto on:

Wybrałam look o nazwie "35 ♥ Party Time".
Wszystko ślicznie dobrane, i skomponowane. Włosy ładnie dopasowują się do stroju, choć ja, osobiście dodałabym do nich fioletowe pasemka (patrz: kolor sukienki). Strój jest dosyć skromny, ponieważ w jego skład wchodzą zaledwie 3 rzeczy. Według mnie przydały by się tu jakaś bransoletka, naszyjnik lub kolczyki. No nic, lecimy dalej! Strój wydaje się taki... hmm... Zimowy?! To chyba przez te włosy ze śnieżynkami. Jeszcze tylko zwrócę uwagę na jedną rzecz i przechodzę do kolorystyki. 
Otóż bardzo dobrym trafem tego stroju są włosy. Popatrzcie, jak by wyglądał z innymi:

To tylko przykład, ale zapewniam, że jeszcze innymi strój nie komponowałby się ładnie.
A teraz cena i kolory stroju (a bardziej sukienki):

Więc jak widać w skład stroju wchodzą:
włosy- MSP Darlin' - 4 diamonds;
sukienka- Princess Starlight - 500 sc + VIP;
buty- City Stillettos - 475 sc.

Cały komplet wynosi 975 sc + 4 diamonds. 
Poniżej macie kolory:

Radzę powiększyć. C;
A teraz ocena stroju: 8/10, czyli HOT! ;D

To byłoby na tyle, mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do następnej notki! 
P.S: Jeśli chcecie być w nast. HOT  OR NOT piszcie w komkach. c;


Byeee! ;*

2 komentarze:

  1. Jeeej ^0^ Dziękuję że wybrałaś mój look, i to jeszcze na HOT :33
    Wiem, faktycznie przydał by się jakiś dodatek, ale robiłam go na szybko :D
    Jeszcze raz bardzo dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń