czwartek, 20 marca 2014

Nowy konkurs na MSP + look | KisieleeeQ ♥

Haii ♥
Więc na wstępie napiszę, że kolaże będą w piątek. (:
No i druga sprawa, mianowicie; nowy konkurs na MSP. Najpierw go opiszę, a potem pokażę Wam looka związanego właśnie z tym konkursem. (:
Aha, nie będę wstawiać screenów, bo strasznie muli mi na MSP, więc robiłabym tego posta z tydzień. :P
♥♥♥
Konkurs nazywa się 'Glitter Grunge', co po Polsku oznacza 'Brokatowy Grunge' (?!). 

Może zacznę od ubrań. Ubrania dla dziewczyn są w miarę przyzwoite. :P Jest ich aż 4 strony (To nowość, modzi się postarali.)! Jednak ubrania dla chłopców o wiele mniej przypadły mi do gustu. Jest ich znaaacznie mniej i są... Hmm, takie "od ciapy (Nwm, jak to się mówiło XD)...". W każdym razie stroje i dla dziewczyn i dla chłopców są trochę takie dla gimbusów (? ;p).
Podsumowując, ogólnie są spoko, więc daję im 7/10. (;

Następnie animacje. Animacji jest  tylko pięć (4/5 strony z 7 animkami. ;/ ), w dodatku 3 z nich są dla VIP'ów (2 dla ViP'ów, 1 za diamonds), więc, no trochę słabo, jak dla mnie... Ale bardzo przypadła mi do gustu animacja, w której nasza MS je lizaka (ona go JE, a nie LIŻE xD), chyba ją sobie kupię.
Podsumowując, animacji jest mało, większość dla osób z członkostwem VIP, ale przydadzą się do filmów. Ocena: 5/10

Rzeczy... Tak, więc rzeczy są krótko mówiąc bardzo powiązane z tematem. Są świetne! Jeśli robimy film, w którym aktorzy idą na dyskotekę prawie wszystkie rzeczy się przydadzą!
Tym razem bez podsumowania, ocena: 10/10!

Jeśli chodzi o tła, to właściwie niczym się od siebie nie różnią (tzn. tło dla VIP'ów i nie VIP'ów), bo różnią się jedynie tym, że tło dla nie VIP'ów ma dookoła taką różową mgiełkę. Tło na pewno przydadzą się, jeśli robicie film, gdzie akcja rozgrywa się na mieście, czy dookoła bloków.
Podsumowanie, nic dodać, nic ująć (patrz wyżej). (: Ocena: 10/10.

Więc ocena całego konkursu to.. 32/40, więc nie jest tak źle! (;
♥♥♥
A teraz look: 

Look nie jest VIP, i kosztuje 1450 SC. Kolory wybierzcie sami! :P

To byłoby na tyle, bo muszę już kończyć.. ):


Wasza KisieleeeQ.

3 komentarze:

  1. Jej! Jestem pierwsza ! ;3
    Śliczny look! *-*
    P.s. Obserwuję Twojego bloga.
    Pozdrawiam,
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam wszystkim za tyle, ile dla mnie robicie; wspieracie mnie... Gdyby nie Wy pewnie już dawno skończyłabym z pisaniem bloga, ale Wy, moi czytelnicy przekonaliście mnie. Dziękuję... ♥

    Pozdrawiam mocno,
    Marta. ♫

    OdpowiedzUsuń