sobota, 1 marca 2014

Powitanko na śniadanko ☼ ~ Invida

Elo, siema, cześć i w ogóle :p 
MAM ZACIESZ. PISZĘ NA BLOGU KISIELEEEQ. JEAAA!!! XD
Dobra, dobra, już się uspokajam. 
KISIELEEEQ TEŻ MA GŁUPAFFKE!
Olka, uspokój się. 
Dobra, już się uspokoiłam. 

Jestem nową tworzycielką i redaktorką bloga KisieleeeQ. 
Powiem wam coś o mnie xd.

Ola
• Invida

• Kocha mangę i anime
Kamisama Hajimemashita ♥ 

• Uwielbia KisieleeeQ

• GOULDINGER FOREVER ♥
Piękna ♥♥♥

• Jest SZALONA 
• Jest brzydka :c 
• Ma psa
• Edjego XD
• Kocha YouTuberów, mianowicie: MultiGameplayGuy (♥♥♥♥♥), reZigiusz (♥♥♥♥), MinecraftBlow (♥♥♥), Polski Pingwin (♥♥), Masterczułek (♥), Delti ( :D ), skkf ( ;D )
Jej ask to: LING XDD 
• Ma na MSP 18 level 

• Pisała na blogu Abieskiej (Abieski) ^-^ 


Myślę, że to wszystko, jeśli chodzi o mnie : ) 

Mam nadzieję, że spodobają się wam moje wpisy. 

To wszystko na dziś. 
Byee ;** 

P.s.: ZADAWAJCIE PYTANKA NA ASECZKU :P XD 

2 komentarze:

  1. A dokończysz kolaże?? Bo piękne *_*
    Fajnie , że dołączyłaś do bloga KisieleeeQ :). chciałabym abyś mnie przyjęła do znaj. albo jak to czytasz to sama zaprosiła :'c . Bo chciałam zawsze mieć cb w znaj. ;'(
    Na msp jestem : Mika2118
    też mam na imie Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że tu piszesz :3
    Ale szkoda że nie ma cb już u Abieskiej (abieski ) :c

    OdpowiedzUsuń