poniedziałek, 24 marca 2014

Brak postów Invidy + konkurs na redaktora. | KisieleeeQ ♥

Haii, Gwiazdeczki! ♥
Jeżeli jesteście spostrzegawczy, pewnie zauważyliście, że zmieniłam szablon, itp...
Jutro i przez dwa kolejne dni mam rekolekcje, więc postaram się zrobić nagłówek. (:
♥♥♥
Następną sprawą jest Invida. Invida napisała tylko jedną notkę, którą była notka powitalna. Ani mnie, ani Was nie cieszy jej bezczynność na tym blogu, więc postanowiłam (tak naprawdę nie ja sama na to wpadłam) zrobić ankietę, czy chcecie, żeby Invida została i dalej nic nie robiła, czy wolicie, żebym zorganizowała konkurs na redaktora. A co do Invidy- próbowałam przekonać ją do napisania jakiejś notki, choćby króciótkiej, ale żeby coś była, ale powyzywała mnie... ;c Nie będę wstawiać screenów z naszej rozmowy, bo.. to była nasza prywatna sprawa. Co prawda musiałam ją przeprosić (-_-), bo by się do mnie więcej nie odezwała, poza tym nie lubię się kłócić.
Dobra, więc zostawiam Wam ankietę i się zwijam (jakie teksty :p). ♥




3 komentarze: