sobota, 15 marca 2014

Seria z kolażami- "Mój kolaż, Twoja Moviestar" | KisieleeeQ.

Cześć...
Tak, znowu pustka... Invida nie pisze, nie wiem, co się z nią stało, więc nie będę podawać żadnych argumentów. Co do mnie, nie mam czasu. W tym tygodniu miałam 5 sprawdzianów i 8 kartkówek, w dodatku poprawa z przyrody.. Ale opłacało się zrobić tą przerwę. Tydzień temu pisałam sprawdzian z przyrody, do którego nic się nie uczyłam, więc dostałam 2. ;// A do poprawy uczyłam się dwa dni i poprawiłam. Wiecie na co? Na 6! :)
---------------------------------------------------♥♥♥-------------------------------------------

Dobra a teraz może przejdźmy do tematu posta (Ach, to moje powiedzonko. xD), czyli "Mój kolaż, Twoja MovieStar". Od razu na wstępie powiem, że wiem-wiem, że taką serię zrobiła na blogu Abieski Lanaq, ale, czy to jest kopiowanie? To, że nazwa jest taka sama, nie znaczy, że będę robiła kolaże takie same, jak Lanaq, więc proszę o wyrozumiałość. C;
Dobra, więc zasady tej serii są proste- wy zgłaszacie się w komentarzu, piszecie o jakiej tematyce ma być kolaż, a ja go dla Was robię.
Pokażę Wam jeden z moich kolaży:
Powiększcie sobie. ^^

Wiem, nie udał się, ale cóż... :c
-----------------------------------------------------♥♥♥-----------------------------------------
Teraz może jeszcze dodam, iż seria z kolażami będzie pojawiać się w poniedziałki i piątki (ewentualnie środy). I w jednym poście z serią "kolażową" będą 3 kolaże, czyli 3 pierwsze osoby, które zgłoszą się w komentarzach pod tym  postem, dostaną swoje kolaże w poniedziałek. C:
-----------------------------------------------------♥♥♥-----------------------------------------
I ostatnia rzecz, którą mam Wam do powiedzenia. Mianowicie, kiedy skończę serię z kolażami, pojawi się następna seria, w której będę rysowała Waszą MS (MovieStar)!

Do następnego posta! ;*

Wasza KisieleeeQ. ;*

2 komentarze: