wtorek, 1 kwietnia 2014

Konkurs na Redaktora!

Dżem dobry! ♥
Tutaj KisieleeeQ. Więc może na wstępie złożę Wam życzenia z okazji Prima Aprillis! Wszystkiego najlepszego, itp.. ;d
No więc może teraz ogłoszę wyniki z ankiety. W ankiecie zagłosowało 9 osób (duużo *-*) i wszyscy wybrali... Konkurs na redaktora! Chyba nie przepadacie za Invidą. ;/
Ale mniejsza z tym ogłaszam konkurs na redaktora! ;3

Może teraz podam Wam takie zasady dotyczące konkursu.

  • Nie musisz prowadzisz bloga!
  • Musisz mieć konto na Bloggerze.
  • Musisz mieć co najmniej 10 lat.
  • Musisz grać na MSP więcej niż miesiąc.


Musicie przyznać, że zasady nie są takie trudne. ;D
Zgłaszacie się w komentarzach pod tym postem. Piszecie do mnie próbną notkę mailem (mój mail -> kisieleeeq@gmail.com). Na próbne notki czekam do 12 kwietnia, dalszych nie biorę pod uwagę!

Uwaga!
Redaktorów na tym blogu przyjmę tylko dwóch/dwie!

Już dziś wysyłajcie mi próbne notki!

Wasza KisieleeeQ. ♥

10 komentarzy:

  1. Mam konto na bloggerze, mam 12 lat *O* gram na msp od 8 miesięcy [sprawdziłam xD]. No i się zgłaszam :). A na jaki temat próbna notka ? Bo ja taka ciemna ☼.
    Na msp : Mika2118 , ale to wiesz xD
    No , to pozdrawiam i pozostaje w pytaniu : Na jaki temat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat dowolny. C:
      Wybierz sobie o czym chcesz pisać i napisz o tym notkę. ♥
      Myślę, że pomogłam. C;

      Usuń
    2. Pomogłaś, dziękuję :).
      ~Ola

      Usuń
    3. Kisielle muszę pisać nowa czy przyjmuje sie ta wiesz która ?? I zgłaszam się

      Usuń
    4. Em, a jak piszę maila to muszę wstawić fotki czy napisać np. 'tu look' ? Tak to bym dzisiaj wysłała.

      Usuń
  2. Nie no! nie zdążyłam! Kurdeeee

    OdpowiedzUsuń