niedziela, 19 stycznia 2014

Błędy na MSP

Hej Kochani! Obiecałam Wam, iż moja koleżanka napisze posta, ale nie napisała ;c Bardzo Was za to przepraszam, poprostu byłyśmy tak zajęte! W dodatku przyjechał mój kuzyn... No cóż, kiedy indziej, bo-jak się powiada- "Co się odwlecze, to nie uciecze." Mam nadzieję, że się nie obraziliście c:
Ok, teraz przejdźmy do tematu tego posta, czyli "Błędy na MSP", temat ten wziął się z tąd, że wczoraj chciałam wejść do c.h (centrum handlowego), wchodzę, a tu takie coś:
Czyli moviestars bez ubrań! :o Wiem, na początku tak jest, ale one były gołe jakieś 15 minut (bo później wyszłam) ii normalnie ze sobą gadały! Dodam jeszcze, że były tylko dwie! Zastanawiałam się, czy to może nie jakieś hackerki, dlatego wyszłam. Lecz zamazałam ich nicki, bo nie chcę oskarżać być może niewinnych ludzi za hackerstwo, no bo nie mam dowodów!
A oto następny błąd. Widzicie? Ten facet NIE MA OCZU! Nie, że taki screen mi się zrobił! Patrzyłam na to 5 minut i ani na sekundę nie otworzył oczu! Dziwneeee... :o
Chciałam sb zobaczyć filmy Lolinkassi, wpisuję, a tu mi takie coś się pokazuje :o
Blow kiss da się kupić :O
A tu takie lepsze, bo widać, że to na serio Blow kiss!
Widzicie? Taki fajny błąd :) Można kupić  Blow kiss, ale tylko jak przyjaciel ma tą animację, bo jak wiecie-to już unikat, no bo modzi ją niepotrzebnie skasowali ;c Ale da się kupić, więc jeśli macie znajomego (na  MSP), który ma Blow kiss, radzę Wam szybko kupować, bo modzi mogą zauważyć ten błąd i skasować tą animkę już na stałe! A oto dowód, że można ją kupić:
Widzicie? Zakupione :3
Ok, to tyle tych błędów.
Byee ;*

1 komentarz:

  1. Wiem, tez u siebie zauwazylam ten blad, wkurzylam sie troche ze nie mam oka :D

    OdpowiedzUsuń