sobota, 11 stycznia 2014

Info+ Irlandzkie MSP

Cześć po raz drugi! Ponieważ, jak już wiecie (lub nie ;D), to jest mój pierwszy blog, więc, no jakby to ująć, nie wiem jeszcze o niektórych rzeczach ;3 M.in:

  • jak dodać muzykę do bloga
  • jak zrobić nagłówek z moją Moviestar
  • jak zrobić screeny (takie zaawansowane, bo teraz robię w paincie  ;DD)
  • jak dodać rzeczy typu: ile Was tu było, itp.
Czyli wychodzi na to, że jeszcze nie wiem wielu rzeczy, nieprawdaż? ;D

Ok, to teraz przejdźmy do drugiego tematu, tzn. Irlandzkiego MSP. Teraz taka o nim ciekawostka:
   Irlandzkie MSP, to hmm... tak naprawdę normalne MSP, ale teraz, czemu jest na nim tak dużo obcokrajowców? Tzn.: Polaków, Anglików, Amerykanów, czy Rosjanów? Ponieważ jest ono podobne do Duńskiego MSP (zmiany, które zachodzą na m.in. Polskim MSP, pojawiają się tam wcześniej), a tak dużo obcokrajowców jest tam, na np. zapotrzebowania bloga, lub poprostu inni chcą zobaczyć zmiany. LOGICZNE? ;d
Dobra, teraz pokażę Wam co na Irlandzkim MSP jest na "topie" XD
                                                             (kliknij, aby powiększyć) 


A więc, jak widać na Irlandzkim MSP największą sławą jest !Allie! Ma ona, aż 38 lvl i ponad 34 mln. fame! (czyli na Irlandzkim MSP "procentów" XD)







                    kliknij, aby powiększyć

A teraz filmy (lub ich brak). Jak widać Irlandczycy (?!) zdecydowanie wolą robić, zarówno jak i OGLĄDAĆ (?!) seki. Te najpopularniejsze Sekundówki mają nawet  2 tysiące odsłon! No cóż, moim zdaniem, to dziwne.


                                                             (kliknij, aby powiększyć)
A więc looki. Hmm... Oczywiście look, który ma najwięcej lajków, to "Bez VIP" ale zdziwiły mnie 2 rzeczy.  

  1. Looki, które cieszą się największą popularnością są wykonane przez jedną osobę (!Allie!)
  2. Przy lookach moich znaj. wszędzie pisze "VIP", chociaż żaden z nich Vipem nie jest ;D To chyba błąd.




                                                                                      (kliknij, aby powiększyć)

Artbooki. Arty są typowe, czyli podobne do naszych polskich.
Pierwszy art przedstawia rysunek Simpsona :DD
Drugi, to takie wymuszanie LOVE IT, czyli w tym przypadku "Czy masz 500sc? Tak-daj Lovka, nie-poleć znaj i napisz koma.
Trzeci, to komiks
Czwarty atbook, to coś w stylu "Moje tajemnice", a dokładniej "5 LOVE IT= 1 fakt o mnie"
Piąty, to "ciuchy za free" (Bardzo popularne na polskim MSP), czyli, "Jak będzie ileś-tam Lajków porozdaję ubrania"
I ostatni, szósty art, to "Mój profil", czyli poprostu rysunek profilu.
                                                                                    (kliknij, aby powiększyć)
To są najczęściej kupowane przez Irlandzkich użytkowników ciuchy. Podkreśliłam 4 pierwsze TOP-ubrania
i zauważę, że są one tanie, dlatego Moviestars je kupują.
Nic dodać, nic ująć....


                                                                                                 (kliknij, aby powiększyć)

Tła. Hmm, Najchętniej kupowanym tłem przez Irlandzkich Moviestars jest tło "Shopping mall", a na drugim miejscu "Ocean crib". Wydaje mi się, że tło "Shopping mall" jest kupowane ze względu na najnowszy konkurs, bo kto nie chce wygrać Vipa na 3 dni? :DD (dla nie kumatych-to było pytanie retoryczne ;P).


                                                                                               (kliknij, aby powiększyć)
Najpopularniejsze animacje na Irlandzkim MSP są tak naprawdę takie same, jak na naszym polskim.

 
Ok. To tyle. c; Mam nadzieję, iż notka się spodobała ♥ Zapraszam Was do dalszego czytania Tego bloga. A, na koniec jeszcze mój ekran gry na Irlandzkim MSP:
                                                         (kliknij, aby powiększyć)

Haha :D Ucięłam znajomego ;p Aha, do nast. lvl'a zostało TYLKO 46 % !!! Proszę Was o pomoc! Jestem KisieleeeQ (tak samo jak na polskim). Zapraszajcie-na 1000% przyjmę. ;)






































P.S 1: To będzie mój podpis C;
P.S 2: Jeśli wiecie jak dodać do bloga muzykę, to proszę napiszcie w komentarzu pod tym postem!


           Pa Paaa! ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz