sobota, 18 stycznia 2014

Dziękuję Wam ♥

Hej Kochani! ♥
Jak może zauważyliście dodałam muzykę na bloga! c; Jest 10 piosenek jkbc.
Ale to nie wszystko! Wchodzę sb dziś na bloga zobaczyć czy wszystko okej, a tu mi się pokazuje takie cuś:

Jak to zobaczyłam, to zaczęłam piszczeć, aż wszedł mój tata i zapytał, czy coś ze mną nie tak :DD
Nie no, dziękuję Wam z całego mojego serducha! 107 wejść w tydzień, to dla mnie naprawdę wiele! Niektóre blogi jak np. Abieski, czy Izabeli221,  mają 100 wejść w godzinę, ale ja tego od Was nie oczekuję, chociaż... było by miło ♥ Więc za to, co dla mnie zrobiliście zrobiłam dla Was taki obrazeczek w paincie. Wiem, to niezbyt wiele, ale myślę, że docenicie moją pracę :)
Oto ten obrazeczek :) :

Podoba się? *-* Wiem, brzydkie ;c a z racji tego, iż to jest takie brzydkie zrobię dla Was...
PAMPARARAM XDD
INSTRUKCJE! ;*
Cieszycie się? ;d
No dobra, więc dziś u mnie będzie kol. z klasy (na nocowanku! Yeeeey!), noi MOŻE napisze (w sensie ta kol c; ) jakąś króciutką notkę, aha, noi ostrzegam Was, że jak ona będzie pisała, to może być kilka błędów ortograficznych. ;/ Może jeszcze zrobimy HOT or NOT i będziemy oceniać oddzielnie (Taa, wiem. Nie umiem tłumaczyć xdd). No a teraz... no już chyba skończę i pooglądam sb Wasze filmy na MSP. Przy okazji zostało mi tylko 22% do 8 levela. Może dzisiaj wbijemy, co? c; No dobra, kończę i tak już strasznie dużo napisałam ;33
Do miłego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz