poniedziałek, 13 stycznia 2014

Informejszyn *U*

Hej kochani! Na wstępie przeproszę Was, że wczoraj nie pisałam. Poprostu nie miałam czasu, byłam w szkole na Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Z domu wyszłam o 11, a wróciłam o 20:30. Więc, no poprostu nie miałam kiedy i proszę- gdy nie będzie  posta przez 2-3 dni, nie martwcie się, pewnie będę miała jakiś ważny test. Aha, dziękuj3 Wam za 30 wejść! Kocham Was <333 i jeszcze; ostrzegam, iż piszę z telka (telefonu komórkowego samsunga galaxy young ;DD pewnie pomyślicie, że się chwalę, ale nie! Może to tak brzmi, ale nie chciałam się przechwalać ;/ Dla przyczepów; Przepraszam ;d ). I jeszcze jedna sprawa, mianowicie:w sobote będzie u mnie kol. ze szkoły i MOŻE napisze posta *o*
Jeju, ale się rozpisałam z tymi przeprosinami i wgl. XD gadam tylko o sobie. :o
A więc, aby ten post nie był za długi, będzie to post informacyjny. Dodam tylko, że na MSP są już nowe levele!A to działa tak: jak masz 3 lvl (jak ja xdd ), teraz masz6. To dziala tak, że jak masz np. 10 lvl to dodaje Ci 10 leveli i masz 20., jak masz 6 to Ci zmieniają  na 12.
LOGICZNE? ;d
Niestety nie mg wstawic screenow, bo jak juz wspominałam piszę z telefonu. Ok musze kończyć. Paa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz