piątek, 24 stycznia 2014

Mój look C;

Cześć, skorzystałam z okazji, że mogę użyć komputera i piszę dla Was posta! ;*
Więc przeglądam sobie sklep na MSP i tu taki sweet T-shirt ^-^
Patrzcie:



Widzicie?
No i se pomyślałam; "A może bym tak zrobiła jakiś fajny Amerykański look, a potem wstawiła go na bloga..."
I trochę pogrzebałam po tym sklepie i udało mi się zrobić to CUDO (?!) :

Podoba Wam się? :3
Hmm, myślę, iż udał mi się ten "look" (?!). I myślę, że Wam przypadł do gustu tak samo jak mi. c;

 tutaj jeszcze jego taka "ulepszona" wersja:

Dobra zabieram się do opisywania.
Jak więc widzicie look kosztuje 1750 sc. Lecz niestety jego "ulepszona" wersja jest droższa równo o 1000sc. Ja jednak polecam kupić tą pierwszą, ponieważ jest tańsza, a nerdsy kosztują bardzo dużo ;c
No więc, oto paleta kolorów, które użyłam do tg stroju:
Zaznaczyłam czerwonym kolorem kolory, które użyłam c:

Jeśli podoba Wam się ten strój- nie zabraniam go kupować ;DD
Będę dumna, jeśli zobaczę, że któryś/aś z Was będzie na sobie miał c:
Jeśli kolorystyka Wam nie pasuje, przypominam, że można ją zmienić na inną!
Myślę, że to na tyle :3

Byeee ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz