czwartek, 16 stycznia 2014

HOT or NOT? C:

Hej Kochani! Jest już dość późno, ale ja się dla Was poświęcę ♥
Ok, więc, jak sam tytuł posta wskazuje, to będzie HOT or NOT? Czyli; wybieram look jakiejś mojej znaj i go oceniam w skali od 0 do 10 c; Wszystko jasne? A więc oto look:
Hmm, jest on dość ładny i zgrany, kolory ładnie się ze sobą układają... Lecz na włosach pojawiają się dwie kokardy, co podobnie jak naszyjnik z sercem psuje całą harmonię. Moim zdaniem fioletowa kokarda na głowie + biała kokarda (chyba) w postaci kolczyka, to za dużo! Podobną sytuację widzimy w "niższej" części Movie star (klatka piersiowa). Dobra zajmijmy się już strojem *-* A więc, właścicielka pracy/ projektu (czyli looka) do tuniki/sukienki dodała jeszcze biały naszyjnik w kształcie serca. Jest to wielki błąd, ponieważ wygląda to jakby ktoś założył dwa naszyjniki! Więc, aby uniknąć takiego wrażenia, radziłabym zdjąć i kokardę na głowę, jak i naszyjnik (ten w kształcie serca rzecz jasna). Prócz tych dwóch rzeczy wszystko pięknie się komponuje. Po dłuższym zastanowieniu oceniam ten zestaw 7/10 pkt. Czyli HOT  C:
Na dziś to tyle. Mam nadzieję, żd notka się spodobała ^·^
Paaa ;*

1 komentarz:

  1. PS. Przepraszam, że screen tg looka jest nad postem, ale pisałam z telefonu i nie mogłam ustawić :/ Oczywiście, gdy bd miała dostęp do komputera, to to poprawię c;
    Pozdrawiam Wasz Kisiel ;*

    OdpowiedzUsuń