czwartek, 16 stycznia 2014

Nowy redaktor+ mój craaazy dzień

Hey Kochani! Chcę Was poinformować, że BYĆ MOŻE ten blog będzie miał nowego redaktora. Kogo-nie powiem, ponieważ nie jest to jeszcze pewne.
A teraz opiszę Wam mój dzień, żeby ta notka nie była taka nudna.:
Godz. Wychowawcza- Oceny przewidywane.
Matma- kartkówka i temat o polu prostokąta i jednostkach... ;/
Przyroda-Barometry, tefamkmetry i m/s (metry na sekunde ·o· )
Polski- pani wystawiała oceny.
Religia-czytaliśmy o Abrahamie *0*
Plastyka-kolory podstawowe i jakieś-tam :/
 A potem poszliśmy jeszcze całą klasą na boisko i robiliśmy bitwę na śnieżki xdd
czyli chłopaki na dziewczyny. Aha, my z  moją nay (Mają, nie znasz) wlazłyśmy w krzaki bo chcieliśmy zrobić amunicje xdd-włazimy, a tu bażant (chyba) z tych krzaków wylatuje, a my piszczymy i uciekamy, Jeeezu, co to było ^^ No właśnie u mnie pada śnieg c:
Dobra, na sam koniec Wam napiszę moje oceny przewidywane:
Religia- 6
J. Polski- 5
Matematyka- 5 
J. Angielski- 5/6
Historia- 5
Przyroda- 5
Muzyka- 5
Plastyka- 5/6
Technika- 5
Informatyka- 5
WF- 5

No to tyle.
Paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz