czwartek, 5 lutego 2015

HOT or NOT #3 + PYTANKA, HELOŁ! + BONU

Witam i o zdrowie pytam, bo u mnie zdrowia nie ma! ;c
No okej, jest! ;p
Ale nie było,
w niedzielę, poniedziałek, wtorek.
Z czym wiążą się zaległości.
Mi już skończyły się ferie, innym (np. Mandzie, którą serdecznie pozdrawiam ♥ SZONO MOJA ♥) dopiero zaczęły. Taa, ja z Mazowieckiego. Płock, jakby ktoś chciał wiedzieć.
Hmm....
Pamiętacie jeszcze, że zaczynam kju end eja?
Tak, wiem.
Doskonale wiem, że kitka (kiciu, mogę się tak do ciebie zwracać?) napisała posta o tym, ale ja pisałam to już wcześniej. Więc bez hejtów, plzz.
Oczywiście, nie mam do ciebie nic, możesz se tam prowadzić tą serię. ;> (Och, jaka Klaudia lojalna. Dobra TROLL FACE O.o)
Piszcie do niego pytania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!
Ał, oparzyłam się gorącym Kiślem (wiśniowy x3) (pozdrawiam Kiśla <3).
Czy możesz w końcu zacząć ten post, KLAUDIA?
Grzeczniej....
MYDŁO?
OK, może być. ;-;
GADAM sama do siebie, świetnie.
Wiecie, że widziałam pieska boo na żywo? Ale podjara, kuzynka ma. ;3
Do dzisiejszego hod or nod wybrałam...
- Skyler (nie zgłaszała się, bo jej komputer szwankuje i nie może pisać komów, więc poprosiła mnie na msp)
- Kathey
- Czarna Zuellas
- Mika2118
- MatiPonte

Na pierwszy ogień idzie Skyler!




















Twarz: Bardzo ładna, nie-vipowska. Podoba mi się! Lekkie różowe ustka, czarny makijaż. 10\10

Włosy: Zawsze je uwielbiałam! Aww, te fale! Można je nazwać wręcz lokami. Pasują tutaj świetnie, orzechowy + połączenie Black, Red, White? ;> To jest to! 10\10

Góra stroju: Bardzo lubię tę bluzkę. W sumie kółek i pasków nie powinno się łączyć ze sobą, ale tutaj świetnie to ze sobą współgra. Kropki nie są krzykliwe. Rzuca mi się w oczy wyblakła bluzka. Wszystko, co ma być białe, wręcz lśni, a tu taka szaruga? ;3 9\10

Dół stroju: Hmm, klasyczne zagranie. Te spodenki ładnie wyglądają z bluzką, jak i butami. 10\10

Obuwie: Nie no, kocham ♥ Teraz, gdy są jeszcze nie dla srip. Kocham bardziej ♥ Ślicznie, pasują, jak najbardziej! Zachowują styl sportowy! 10\10

Dodatki: Jedna, skromna kokardka! Pięknie wyszła! Bardzo dziewczęco, hmm... Nie wiem, jak to opisać. Dobrze, że nie zostawiłaś jej z kropkami. 10\10

Uzyskany wynik: 59\60! Yey, świetnie Ci poszło!


Na ring wchodzi Katheja!

























Twarz: Ty niedobra, wiesz, że 10\10

Włosy: Mró, są mróśne. Z tą czarną opaską? No, powrót do blondu. Git B) 10\10

Góra stroju: Klasyczna, ładna, pomarańczowa bluzeczka. Jest bardzo luźna i sportowa. 10\10

Spódniczka: Nigdy jej nie używałam, ale ty na każde ubranie znajdziesz sposób. ;) Wyszło troszkę jak taka #CzilliderkaSłitaźnaMraśnaZTatuażami. 10\10

Obuwie: Och, dawno ich nie widziałam. Nasz bóg MSP, balerinki. ♥ Pasują (PRAWIE) do wszystkiego, prawda? No ale tu, cudo.. <3 10\10

Dodatki: Awawawawwawawwa *.* Te tatuaże wyszły, tak dobrze, że jeszcze lepiej. kdcunvgibwij, #PralkaMnieWalnęłaWGłowęJakToWytłumaczyćNieWiemOłołoUwierzMiTakBędzieLepiejSRUJEMY ^^I jeszcze ten naszyjnik. Agueeuegueguegeu 10\10

Uzyskany wynik: 60\60 KRÓLOFOM LUKÓW JEST KATHEJA! ♥ KASZDY TO FIE.

Czy taki wynik uzyska następny zawodnik, Mati?




















Twarz: Nie znam się, ale ta wygląda dosyć spoko. Oczy są... normalne. Nos z piegami, to chyba najlepszy dla chłopców, a usta z kolczykiem również są świetne. 10\10

Włosy: Faceci tak często ich używają. ^^ Są one świetnie ułożone, ten rozwichrzony tupecik (WYTYFY? KLAUDIA, WY.TY.FY?!)...Czarny idealnie łączy się z granatem! 10\10

Bluzka: Fajna, z jakimś cytatem. Nie bardzo wiem, co tam pisze, a gdy uruchomię wujka google to już w ogóle paćka. Chyba każdy wie, jak on tłumaczy >.< Wracając. Połączenie tych dwuch kolorów dało efekt marynarza, no. Moje skojarzenia. 10\10

Spodnie: Hmm, one powinny być białe. I tu się zastanawiam, ale z praktycznego punktu widzenia to faceci raczej nie lgną do białych spodni. No w sumie okej to wygląda. Niech Ci będzie! ;p 10\10

Obuwie: Creepersy, buty wszechświata! :D Ładnie wyglądają, nie wiem co powiedzieć dalej o nich. 10\10

Dodatki: Uszka uzupełniają cały komplet, tatuaże może nie były bardzo potrzebne, ale dobrze, że o nich pomyślałeś. 10\10

Uzyskany wynik: 60\60! KRÓL LUKÓF, XDD  (KATHEJO, TWÓJ PARTNER? XD)

Następna osoba to Czarna Zuellas, powitajcie ją oklaskami (wygłupiam się, #ffiem)




















Twarz: Ogólnie jest spoko, taka... Niespotykana? XD Ale nie pasują mi te różane polichy c: A oczy, no. Uszłyby, gdyby nie ta zieleń. 7\10

Włosy: Hmm, są spoko. Ten look jest taki w stylu (może nie stylu, fazie) Katheji. Mają ładne uożenie i ogólnie spoko. 10\10

Bluzka: No, dałabym spodnie. Muszę oceniać na dwadzieścia, ale obniżę za ich brak. Lubię ją, paski są białe, super! 17\20

Obuwie: Całe białe? ;o Trochę zlewają się ze skórą, to nie była dobra myśl. 7\10

Dodatki: Hmm, pusto tu. Może jakaś bransoletka, choćby zegarek. A nawet tatuaż! Ty wybrałąś ręcznik, co nie było dobre. Okej, jakaś dżinowa chusta, ale.. 6\10

Uzyskany wynik: 47\60 Nie jest źle! c:

Ostatnią już osobą będzie Mika2118, czyli nasz Kabanosik:





















Twarz: Ładna, piwne oczka, takie... dalmatyńczykowate. Nosek z piegami jest spoko, usta.. Dyskutowałabym, bo to nie mój odcień (haha, ciekawe.), ale spoko. 10\10

Włosy: Bardzo mi się one spodobały, w następnym look'u zamierzam je kupić. Fajnie tutaj wyglądają, słodziaśnie! ;D 10\10

Bluzka: I teraz powiecie, a Zue obniżyłaś ocenę za brak spodni. Dlatego, że tam było pusto, a tutaj dużo się dzieje. (bez skojarzeń, plzz) Dalmatyńczyki ♥ Bardzo ładnie to wygląda, kolorki klasyczne ♥ 10\10

Obuwie: Aww, kochamy baleriny, założymy klub? Kochamy ballerinki! ♥ Ładnie się komponują z bluzką i są bardzo dziewczęce. 10\10

Dodatki: Ale fajna ta włosowata kokardka *.* Tatuaże są dosyć pomysłowe, a chustka. Lofciam. 10\10

Uzyskany wynik: 60\60 Już trzecia osoba dzisiaj! Wasze look'i są świetne!

Wyniki:
1. Kathey
1. Mati
1. Kabanos
2. Skyler
3. Zue, Anae

Gratuluję każdemu, mam jeszcze bonusik! Pokażę wam wszystkie moje loga, tylko 28! ;p
(Przypomniało mi siem x3)
Zadawajcie pytania, głupie mądre, racjonalne, nielogiczne. Bez różnicy!

LOGA:

Od: kami273!















Od: Kathey





Od: Manda, jkbc. stylówkalol=]
Wreszcie umiem! ;p

Od: TheMoomster




Od: Alice917
Od: Alice917
Od: Klaudia_17

Od: Wariatkaaa=]

Od: Keyleen
\











Ciutkę ich dużo. ;D Pozdrawiam serdecznie i żegnam Was.
Sayonara,
Kokosowe mydło ♥

15 komentarzy:

  1. Fajne hot or not.Ładne logo.To które używasz teraz(to na końcu).Inne też były fajne:).
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Szono Ty Mua. Zgłaszam się jeszcze raz, jeśli można ♥
    I mam pytanka B)
    -Kogo wolisz Mandę czy Mandę B)
    -Zdradzasz mnie? XD
    -Czy wiesz, w jakim mieście mieszkam?
    -Kiedy ostatnio byłaś w kuchni?
    -Z kąd masz meble w pokoju? (sklep)
    -Kiedy ostatnio myłaś włosy?
    -Lubisz odpowiadać na pytania?
    -Wolisz jeść papier czy drzewo?
    -Umywalka czy prysznic?
    -Ulubiona buźka.
    -Co robisz?
    -Wiesz, że leżę sobie teraz w łóżku i piszę koma?
    -Który nr w dzienniku?
    -Ile mam procent baterii na phonie?
    -Nie za mało tych pytań?
    -Wiesz?
    -A co wiesz?
    -Lubisz ćpać herbatę?
    -Czy lepszy majonez?
    -Z kim chciałabyś się spotkać w realu z osób z MSP?
    -Wiesz, że wiesz, że ja wiem, że Ty wiesz, że ja wiem, że nic nie wiesz? B)
    -Wiesz, że nie numeruję pytań i już się pogubiłam?
    -Lubisz Domestosa?
    -Która jest teraz godzina?
    -Wiesz, kiedy się urodziłam? B)
    -Jak myślisz, kupie sb kiedyś sripa?
    -#Manda (to też pytanie!!!!!!!11111)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne hot or not robisz! Zgłaszam się.Na MSP jestem sssspectra. ,weź looka tego co ostatnio zrobilam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadam 50 pytań B)
    1. Jaki smak herbaty lubisz najbardziej ?
    2. Kiedy ostani raz go piłaś ?
    3. W ilu procentach lubisz herbatę ?
    4. Czy nazwano herbatnik od herbaty czy herbatę od herbatnika ?
    5. Czemu schody to schody, a nie wchody ?
    6. Co wolisz nóż czy widelec ?
    7. I nim robisz ? Zabijasz ?
    8. Wolisz frytki z Broaster Chicken czy z McDonald ?
    9. Ile dostajesz kieszonkowego ?
    10. Wystarcza ci ?
    11. A ile chciałabyś dostawać ?
    12. Masz kota lub psa ?
    13. Co byś zrobiła gdyby ci go ukradli ?
    14. A jakby ci go zabili ?
    15. Zaprosiłabyś mnie na pogrzeb swojego psa / kota ?
    16. Jeszcze 34 pytania wiesz ?
    17. Czy uważasz że to celowe że w e-mail jest @ czyli małpa ?
    18. Czy w ten sposób wyzywają nas od małp ?
    19. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba ?
    20. Oglądałaś kiedyś Wróżbite Macieja ?
    21. Lubisz Banshee ?
    22. Ile czekasz na jedzenie w McDonald ?
    23. Według ciebie to długo czy krótko ?
    24. Wiesz że to pytanie kojarzy mi się z gwiazdką ?
    25. Ile jest 5x5 ?
    26. Chcesz poczytać mojego bloga ?
    27. Co sądzisz o narkomanach ?
    28. Czy to dziwne że człowiek je ananasa na dworze w zimie ?
    29. Wolisz lato czy zime ?
    30. Nudzi ci sie to ?
    31. Masz jakieś fajne minki na telefonie ?
    32. Próbowałaś kiedyś wywołać Krwawą Mary ?
    33. Oglądałaś kiedyś folmy erotyczne ?
    34. Ćpałaś domestos ?
    35. W jaki wzór masz pościel ?
    36. Ilu osobowe masz łóżko ?
    37. Lubisz kawe ?
    38. Lubisz czarne kundelki ?
    39. Czemu pisze sie tułów, a ja zawsze piszę tłów ?
    40. Jaką masz piżame ?
    41. Lubisz pierogi B)
    42. Wybierzesz te pytania do Q&A ?
    43. Wolisz czarny czy biały ?
    44. Lubisz mnie ?
    45. Napisałaś kiedyś wiersz ?
    46. Wolisz wiersze czy wiersze białe ?
    47. Lubisz kanapki mojej babci ?
    48. W którym województwie mieszkasz ?
    49. Wiesz co jest 2 grudnia ?
    50. W ilu procentach odpowiedziałaś szczerze na te pytania ?
    Żegnam się Paula ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby hod or nod? Czyż byś kontynuowała tą seryje?Czyżbym się zgłaszała? Tak! Xd

    - biscuit2002/cynamon (awww, nowa ksywa, ktoś ją ma? Xd)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam sie.
    XXXXXTOLKAXXXXX
    Prosze abys ocenila looka trzeciego z najnowszych XD (#ZapomnialamNazwyPozdroDlaToli )
    Ps. I tak najlepsze #luki ma Ola B) (Mika2118 :3 )

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam sie.
    XXXXXTOLKAXXXXX
    Prosze abys ocenila looka trzeciego z najnowszych XD (#ZapomnialamNazwyPozdroDlaToli )
    Ps. I tak najlepsze #luki ma Ola B) (Mika2118 :3 )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za ocenę!
    Wiem, ubieram się troszkę niecodzienne, bo wolę się wyróżniać niż mieć np. takie same Looki albo twarz jak ktoś inny (czasem kupuję stylizacje innych ale i tak zmieniam kolor na szary/czarny/biały.)
    Piękne te loga! Naprawdę ładne. Ale o co z nimi chodzi? XD Robiłaś jakiś konkurs na loga? Ja nie na bieżąco XD
    Pozdrawiam
    ~Anae

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli można jeszcze raz, to zgłaszam się. #NieZapisalamLukaIJestGitez. A wszystkie looki ładne, loga też, najbardziej te dwa ostatnie loga, galaxy w dżungli i to po nim.
    ~ Kot (hue, hue, hue) *^*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do Hot or Not c: Look '62 Fruit - Confident Peach'.
    Ile lóg *u*
    Pytanka:
    -Jaką masz średnią?
    -Lubisz naleśniki?
    -Ile miałaś VIPów?
    -Lubisz kisiel?
    -Kogo słuchasz?
    -Oglądasz Banshee?
    Mało.

    ~szara laska roku
    ~Marcin (Psdr dla Katheji)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lolol, zglaszambsie XD
    Kilka pytanek, nie bd cie meczyc
    - Zakochalas się kiedys?
    - Ulubiony ZESPOL
    - Używasz slangu na co dzien?
    Eee, nie mam pomyslu Xd
    Grüße
    Tapczan‡

    OdpowiedzUsuń