czwartek, 26 lutego 2015

Q&A #3

Hejko!
(Tak, nowe przywitanie! Tym razem nie na malinowym tle, a czcionką w takim kolorze!)
Dzisiaj odpowiem na wasze pytania, post ten byłby bardzo krótki, gdybym nie dodała jeszcze... 
50 FAKTÓW O MNIE!

Pytania od Kitki (kicii):

1. Grasz na Transformice? 
Nie, jakoś nigdy mnie szczególnie nie interesowała ta gra.


2. Naleśniki kontra spaghetti. Ostateczne starcie.
N-A-L-E-Ś-N-I-K-I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3. Naćpałam się herbatki przed chwilą. (Pytanie, tak, tylko inna forma. ;-;)
A ja mieszkam w Kokosie, ukradłam przechodniemu internet, telefon mam od znajomego menela. Muszę opłacać neta, więc nie stać mnie już na herbatę. Smutam ;C


4. kot czy Kicia?
KONIK GARBUSEK!@!!!!1 Tak mówię na kota mojej babci ;)


5. Która teraz godzina?
19:36 i 11 sekund. Zaraz, teraz 15.


6. Ja też lubię Banshee? 
To pytanie czy odpowiedź? ;o


7. Który teraz masz lvl?#NieChcemWejśćNaEmEsPeAbySprawidzićLol.
Dfódziezty Drógi


8. Mieszkasz na wsi czy w mieście?
W mieście - Płock.


9. A wiesz, że kot mi od godziny na łóżku śpi i kłaki wszędzie po sobie zostawia?
Przecież ty jesteś kot!!!!!!


10. Piszesz książkę? Bo ja tak. ♥
Pisałam, miałam wtedy 7 lat. Była taka interesująca, o psie Abi. -.-


11. Jesteś #Nutellonator? 
Uhm, uhm, uhm, uhm.


12. Ja tak. ^.^
JEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


13. Pechowe pytanie, bo 13: W piątek 13 zdarzyło Ci się coś tak okropnego, tak przerażającego, że wyżaliłaś się o tym pierwszej myszce, która zobaczyłaś?
Nie, w piątek trzynastego nie ufam myszkom. Bo mogą zostać zarażone pechem przez czarnego kota. Poza tym to muszę się pochwalić - widziałam wnętrzności myszy *.* Isiu ją jadł.


14. Ja też mam 10 latków i do 4 klasy chodzę. Bliźniaczki? B)
A może ŻEBRACZKI? B)

15. Ile jeszcze to będę ciągnąć?
Aż skończę siedzieć na klopie.

16. Odpowiedz poważnie!
Jestem POWARZNA. TAK #POWARZNA, ŻE #TOASZSTRASZNE


17. ;-;
;p


18. Nie jestem poważna. Ty też?
JA JESTEM POFFASZNA


19. To świetnie, nie?
To świetnie, tak!!!!!


20. Dwudzieste i ostatnie pytanie. Wolisz tą buźkę: .-. czy tą: ;3 ? Ja obieee. ;D
Ja wolę tą: ;3


21. Bye.
Spuszczam wodę ;3

Z pytań to by było na tyle, zadała mi je tylko Kicia. ;c

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz, PANIE I PANOWIE...
PINDZIESIONT FAKTÓW O MNJE!!!!

1. Mam 10 lat.
2. Uwielbiam śpiewać, czy to solo czy z chórem
3. Na widok KAŻDEGO psa zaczynam piszczeć (no, wiecie o co chodzi?) i chcę go pogłaskać. 
4. Umiem rozróżnić wszystkie rasy psów.
5. Gdy byłam mała pies mojej babci (który teraz jest jak maskotka XD) gryzł mnie w twarz. 
6. Dobrze się uczę, taki ze mnie kujonek.
7. Mam dużą wadę wzroku.
8. Pochłaniam książki i słodycze <333
9. Kiedyś dawałam autografy koleżankom na ręce.
10. Pierwsze książeczki napisałam w wieku 5 lat, były one o Chi Chi Love. XDD
11. Mam obsesję na punkcie czekolady z OREO.
12. W przedszkolu chłopacy sie o mnie bili na balu karnawałowym, ponieważ chcieli ze mną tańczyć. ;___;
13. Często mam głupaffke.
14. Lubię pisać z błędami, np. TRZEM TRÓSKFKOFY TO MUJ ÓLÓPIONY PSZYSMAK DŹECIŃSTFA
15. Dużo czasu spędzam przed kompem.
16. Kocham grać w simsy.
17. Oglądam youtube'rów takich jak: Banshee, Bzdurny Karton, MaryKateAnPLAY, NNiezapominajka, Polski Pingwin, Rezi, Jasiu <33
18. Widziałam wnętrzności myszy, jak mój kot ją pożerał.
19. Mam kota, który na początku swojego życia został ochrzczony przeze mnie i przyjął imię: Isia, ale okazało się, że to chłopiec, więc został Iśkiem. Mieszka u mojej babci.
20. U babci mam również drugiego kota- Mysia, kotkę- Czekoladkę, suczki- Nini i Sunię. Zwierzyniec O.o
21. Śpię z pietnastoma misiami.
22. Lubię lizać swoja krew, kiedy się skaleczę.
23. Gryzę sobie wargi do krwi.
24. Blogowanie to moja pasja.
25. W wieku 5 lat umiałam pisać, czytać, mnożyć.
26. Mam zamiar w przyszłości mieć 3 dzieci, męża, duży dom, stadninę koni i zostać weterynarzem. Marzenia.... .-.
27. Panicznie boje sie pająków. Brr...
28. Kieyś bałam się os, ale teraz już nie, ponieważ nauczyłam się stać nieruchomo i nic nie mówić w ich obecności.
29. Jestem katoliczką.
30. Uwielbiam Świeta, bo spotykam się z moją ogromną rodziną, liczącą (od strony mamy) 43 osoby.
31. Lubię hejterów.
32. Kocham jeździć na łyżwach i na rowerze.
33. Mój telefon to Sony Xperia t3
34. Gdy byłam mała chciałam zbudować galerię dla PSÓW.
35. Jakotako umiem francuzki 
36. ( -tc-kctecc6df  Pozdrowionka od kota) Ulubione filmy:
1. "Mój przyjaciel Hachiko"
2. "Harry Potter <Ogólnie wszystkie części>"
3. "Czarownica"
4. "Kraina Lodu"
5. "Opowieści z Narni"
37. Jestem "nocną marką" xDDD
38. Ulubieni piosenkarze\piosenkarki:
1. Cleo
2. Indila
3. Taylor Swift
4. Katy Perry
5. Iggy Azalea
39. Umiem szybko powiedzieć: W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie, Kiedy susza szosa sucha, Stół z powyłamywanymi nogami.
40. Najlepsze książki:
"Opowieści z Narni"
"Felix, Net i Nika"
"Matt Hidalf"
41. Jestem podobna do Diaboliny z filmu "Czarownica", oczywiście, gdy była jeszcze dzieckiem.
42. Piszę na dwóch blogach o msp: Kisielka i Katheji. Oraz założyłam do kolekcji tego :D
43. Mój ulubiony sklep z odzieżą to Reserved i C&A.
44. Lubię się brechtać z moich koleżanek...
45. ... Chociaż najczęściej to one brechtają się ze mnie, gdy dostaje wariata. Zazwyczaj następuje to wieczorem.
46. Opowiem wam historie: Łysa Wera poszła do fryzjera, wzięła pumeks i polała domestosem. Posmakowała i samkowało! XDD >Jestem dziwna<
47. Jak już wspomniałam często dostaje głupwaki. No tak, co wieczór... >.<
48. Lubię OREO <33333
49. Miałam kiedyś dwie najlepsze przyjaciółki, ale jedna okazała się być bardzo chamska, więc zerwałam z nią przyjaźń. WERA MI WYSTARCZA 
50. Doszliśmy do końca, WOW!

No więc, to już koniec posta! Był TRAGICZNIE nudny i krótki, wybaczcie! ;c

Kokos,

4 komentarze:

  1. Ja też gryzę wargi i kocham ksiązki Matt Hidalf :(((
    ~Nataczekk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też oglądam Banshee i gram w Simsy oraz moje ulubione filmy to np. Harry Potter.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam poważna wadę wzroku. ♥ A post nie był nudny. Chcesz, to zafunduję Ci miliony miliardów tysięcy pytań. c;

    OdpowiedzUsuń
  4. http://szalonemspimy.blogspot.com/?m=0 zajrzysz na mój blog?

    OdpowiedzUsuń