wtorek, 24 lutego 2015

Wizzol usunięty? ;c + Look

Hay! ;*
Na początku chcę was przeprosić, że tak długo nie pisałam, nie będę się tłumaczyć, ponieważ chyba każdy wie z jakiego powodu - szkoła. 
Dzisiaj chciałabym wam coś pokazać.













Zgadnijcie kto to? ;ccc
TO USUNIĘTY WIZZOL!
DLACZEGO?
JESTEŚ OKRUTNA!
FOCH! ;_;
Rozumiem, MSP Ci się znudziło, ale...
Od razu się usuwasz? ;C
WIZZOL [*]
Mam nadzieję, że teraz to czytasz i czujesz się winna!
FOCH 4EVER! ;_;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pokażę wam dziś mój nowy look, który nie ma nazwy. Zobaczcie:


Boże! Kocham go! ♥ AWAQTAVDYGUBV INVIGBWRI  WGBRIP BPI
Taki troszkę jazz'owy, ze względu na kapelutek.

Włosy: Są bardzo ładnie ułożone!  Uwielbiam falowane włosy oraz ten odcień blondu! Bardzo ładnie tutaj wyglądają!

Bluzka: Jest to taka bardziej koszula, ale mniejsza o to. Znalazłam ją prawie na końcu sklepu, wygląda ślicznie! Kropeczki są takie sweet, a kokardka? Piękna! ♥ W dodatku kolor taki mrraśny fiolet! *.*

Spódniczka: Bardzo dobrze wygląda z tą koszulą, ładnie się układa. Lubie ją i zacznę chyba częściej ubierać na MSP.

Buty: Zwykłe trampki wyglądają tutaj troszkę "inaczej", ponieważ cały strój jest poukładany (wiecie, taki grzeczny???) i raczej powinny być na ich miejscu balleriny lub coś w tym stylu, ale ja zdecydowałam się trochę "wyluzować" ten look.

Dodatki: Naprawdę dużo tu tego! Jak już wcześniej wspomniałam, kapelusz jest taki "jazz'owy". Kolczyki i tatuaże natomiast dodają pewności siebie. 


Skład:
















Jest tutaj (1, 2, 3...) 9 rzeczy. Niestety unikatów nie można kupić, więc cena automatycznie jest niższa o 400 sc. Wszystkie części look'a są dosyć tanie, np. bluzka po 350 sc! Ceny nie przekraczają 600 sc.  Nie podoba mi się tylko to, że zwykła spódniczka kosztuje 575 sc. Ale mniejsza o to, przestań wybrzydzać, Kokos!
Kapelusz, kolczyki, włosy i spódniczka mogą przydać się w innych kompletach, ponieważ są czarne.

Cena:




Hmm, nie jest źle. Ale mogło być lepiej. No, o cenie to chyba dużo napisać nie można. 2725 sc niby dobra cena (jak na taki CZUDNY LOOK!), ale dla niektórych może być to drogo. Ja zapłaciłam tylko za bluzkę, spódniczkę i buty, ponieważ resztę już miałam. 

Okej, to może czas na inne wersje kolorystyczne (*FUK LODŻIK* Kto jest taki 'mądry' i nie zapisał screenów innych wersji kolorystycznych, chociaż je robił? JA! X-O) (idziemy drugi raz do sklepu...)

I WERSJA KOLORYSTYCZNA:

Taki miód, hmm... Dosyć dziwnie to wygląda, ale jak kto woli. Kapelusz BARDZO BRZYDKO prezentuje się w innych kolorach niż czarny (uwierzcie, biały to też masakra!).
Żółto-czarno-biały to dobre połączenie kolorów, ale nie na tym look'u.
Trampki są trochę takie... wyblakłe? Ee, nie wiem jak to ująć.
Bluzka przypomina mi pszczółkę Maję, tylko zamiast pasków widnieją na niej kropki. O, to ŻÓŁTA BIEDRONKA! *.*
Mogliście też zauważyć, że zmieniłam kolor włosów na orzechowy (*.*), ponieważ lepiej komponował się z żółcią.







II WERSJA KOLORYSTYCZNA:



Jezu, cudowna! 
Ten kolor ;~;...
Jest przecudowny!
Taki bordowy, #jacieniemogę
Te połączenie, afff *.*
Pozdrawiam Madiee, która jest twórczynią tego słowa.
Wracając do #lóóka, jest on przepiękny w tym kolorze! 
Może nawet konkurować z oryginałem, choć i tak wiem, że jest to niepotrzebne, bo wygra (ten, nie oryginał)!
Kocham TĄ WERSJĘ, po prostu KOCHAM!








III WERSJA KOLORYSTYCZNA:

Hmm, jest spoko, tylko taka...
Ee... #SzukajmySłowa
Pospolita! Zwykła, nie robi jakiejś wielkiej furory.
Mimo to uwielbiam czerwone bluzki <33
Jeszcze jak w stroju jest czarny do tego to już CUD, MIÓD, MALINKI (psdr. dla Tapczanka ;>)!
Jest nawet okej, ale szału nie ma.











PALETA KOLORÓW!


Czerwona kropka - Oryginał

Fioletowa kropka - I wersja kolorystyczna

Zielona kropka - II wersja kolorystyczna

Niebieska kropka - III wersja kolorystyczna




Zanim kupisz look'a powiadom mnie o tym (nick: cynia3), nie przywłaszczaj go sobie i nie podrabiaj w sklepie! 

Mam nadzieję, że spodobał wam się look!
Dziękuję za przeczytanie posta i pozdrawiam,
Kokos







6 komentarzy:

  1. Widziałam już ten look U cb na blogu. Piękny*.*może bo kupię... A teraz




    .



    .



    .




    Wizzy czemu?! Ja rozumiem że nie gralaś ale



    Ach -.-
    -snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuśku! Ten Look jest prześliczny :D

    Masz mi go dać *-* xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wizzy, mogłaś się nie usuwać. .-. Zła jestem. Sfoszona jaaa. ;-;
    A look SUUUUUUUUUPER HIIIIIIPER MEEEEEGA i coś jeszcze.
    I jeszcze jedno - Kokosz, kiedy będzie trzecia część Ku end Ej? Niecierpliwię się. Cała ja.
    ~ Kot

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona mogła nie usuwać konta.
    I bardzo ładny look i cudne logo!♥!
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona jest nienornalna ;-;
    Napierw usunela Bellle Hawen27 (jej 1 konto), a teraz WizzyGirl ;//

    Ehh...

    Ladny look ;*

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń