poniedziałek, 16 lutego 2015

Q&A #2 + Rozmowa ze śmieszną dziewczynką...

Witam! ;3
Na wstępie chcę przeprosić, że tak długo nie pisałam, ale czasu BRAK.
W piątek byłam u kuzynki na urodzinach (pidżama party), w sobotę około 12 wróciłam, pojechałam do galerii kupić prezent na drugie urodziny u koleżanki. O 16 poszłam do Eli (tej, co kupowałam jej prezent w galerii :D). A wczoraj normalnie cały dzień po galeriach. ;-;
No więc, to taka krótka notatka z mojego nudnego życia. 
Zapraszam was do drugiej części HOT or NOT!

Pytania od Wizzola:
1. Wizzy czy Wizzol? 
Wizzol *.*


2. Lubisz Michała? 
Skąd wiedziałaś, że akurat Michała.... Śledzisz mnie? Kiedy indziej powiem, kim on jest.


3. CYNIA KUJOOOON!!!!111 Z MANDOM POPROSTU JESTEŚCIE SPOKREWNIONE!!1
NO PSZECIESZ TO MOJA SZONA, TO JAK MAMY NIE BYDŹ PODOPNE?!


4. Ostatnia ocena którą dostałaś?
5- z informatyki, bo *Nie dociągnęłaś uszu kota* (rysunek w paint'cie)


5. Lubisz mnie?
Noooo.


6. A kochasz?
Nie podrywaj mnie, ty niedobra!

7. CYNIO DO WARSZAWY!!111
Byłam 11 lutego na wystawie klocków lego (hiihihihi :D) i w muzeum techniki.


8. Manda mnie odwiedzi w maju/czerwcu i wbije na Matmie!111
Zazdro c;


9. Brzuch mnje boliii
Smutek ;c


10. Ćpamy herbatę?
Czy ty mi coś proponujesz?!


11. Lubisz Angielski?
Nienawidzę, ale to przez moją panią od English'a, która nie umie uczyć.


12. CO ROBISZ?!
GÓWNO!


13. Teresa Kremer, hę??
Hęęęęę?


14. Ulubiony YouTuber?
BANANSHE

15. OD KIEDY UPRAWIASZ JOGĘ?!
Spoko, już z tym skończyłam #ZnudziłoMnieSiem


16. Kc madiee

Wiedziałam! Kazałaś mi zdradzić Mandę, aby ją w sobie rozkochać, prawda?!?!?!!?

Pytania od Pudding Puddingowy:

Czy jak zjem budyń będę kanibalem?
Teoretycznie to tak.


W jakie gry grasz?
MSP, Simsy, Little Big Planet.


Czy nosisz okulary?
Nie przypominaj mi o tym, please....


Lubisz placki?
Kocham placki!


Co wolisz: karmel czy budyń?
BUDYŃ 4EVER!


Co ostatnio jadłaś?
Twixa ♥

Masz rodzeństwo?
Nie, #farciarazemnie


Jaki jest twój ulubiony kolor?
Limonkowy i miętowy


Owoce czy warzywa?
Owoce *.*


Jaką herbate lubisz najbardziej?
Zadano mi już takie pytanie, ice tea brzoskwiniowe.


Ile jet pytań?
17 c;


Czy to ostatnie pytanie?
NIEEE!


Jaki smak ma woda?
Wodnisty.


Lubisz jeść powietrze?
Tak, inaczej bym się udusiła.


Jak chciałabyś mieć na imię?
Karolina lub Łucja, to takie ładne imiona.


Opiszesz kokosa?
Kokos to taki owoc, który jest owłosiony. W środku ma mleczko kokosowe (jest białe) i rośnie na palmach.


Masz mnie w znaj na MSP?

Chyba tak, to ty? Pudding?!


Pytania od Człowieka Zimy:

Czy ty jesteś Pani Zima jak ja jestem Człowiek zimą? 
Nooo, urodziłam się w Zimę, ale jak kokos to raczej Pani Lato. Okej, jestem tym i tym! B)


Czy ty lubisz popcorn? 
Lubię *.*


Czy skkakaka a może jsjsjsjajajja? 
jpjpjpjpjpjpp


Wiesz kim jestem? 
Człowiekiem Zimą!


Jestem snicerslady0
Ooo, fajnie.


czy grasz w msp? 
Nie, nie gram.


Nieeeee! (To też pytanie! )
Taaaaak!


Budowa metra?
METRO

Jaki masz lvl na msp?
Przecież ja w to nie gram!


To były wszystkie pytania, na które odpowiedziałam z przyjemnością!
A teraz pokażę Wam rozmowę ze śmieszną dziewczynką...
Zaczęło się od tego, że nazywała mnie okularnikiem, dlatego że noszę okulary. Potem wyzwiska typu małolata. Twierdziła, że W OGULE nie powinnam grać na msp (tak, przez "u" jej zdaniem). Mówiła, jaka to ona jest dorosła i że ma 14 lat... Sami zobaczcie ten ekscytujący dialog.

























Śmieszna osóbka, nie?
Może i ma te swoje 14 lat, ale zachowuje się jakby miała z 8.
A jeśli chodzi o tą blondi, to ona nazywała mnie brzydalem itp.
Już zgłosiłam ją, no nie będzie mi tutaj udawać niewiniątka!
To już koniec tego posta, pozdrawiam!
Od: Alice917


12 komentarzy:

  1. Ja tą dziewczyne mam w znaj :O
    Nie martw się ja cie nie zgłosze NIGDY CIE NIE ZGŁOSZĘ ! Ja nie mam problemu z osobami, które mają 10 lat. Mój kuzyn ma 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uwierzysz! Ja mam na imię Łucja!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Spamimy "Olgusi" w księdze gości i n poczcie!
    Do roboty!

    ~Tomek kca

    OdpowiedzUsuń
  4. Olguś, jeśli to czytasz, to wiedz, že nie ujdIe ci to na such xd
    ~#HashtagiSomKól

    OdpowiedzUsuń
  5. A jesteś taka dorosła. Tylko dorośli mogą być tacy "KÓL" jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz seria pytań od #Młaaa. x3:
    1. Grasz na Transformice?
    2. Naleśniki kontra spaghetti. Ostateczne starcie.
    3. Naćpałam się herbatki przed chwilą. (Pytanie, tak, tylko inna forma. ;-;)
    4. kot czy Kicia?
    5. Która teraz godzina?
    6. Ja też lubię Banshee?
    7. Który teraz masz lvl?#NieChcemWejśćNaEmEsPeAbySprawidzićLol.
    8. Mieszkasz na wsi czy w mieście?
    9. A wiesz, że kot mi od godziny na łóżku śpi i kłaki wszędzie po sobie zostawia?
    10. Piszesz książkę? Bo ja tak. ♥
    11. Jesteś #Nutellonator?
    12. Ja tak. ^.^
    13. Pechowe pytanie, bo 13: W piątek 13 zdarzyło Ci się coś tak okropnego, tak przerażającego, że wyżaliłaś się o tym pierwszej myszce, która zobaczyłaś?
    14. Ja też mam 10 latków i do 4 klasy chodzę. Bliźniaczki? B)
    15. Ile jeszcze to będę ciągnąć?
    16. Odpowiedz poważnie!
    17. ;-;
    18. Nie jestem poważna. Ty też?
    19. To świetnie, nie?
    20. Dwudzieste i ostatnie pytanie. Wolisz tą buźkę: .-. czy tą: ;3 ? Ja obieee. ;D
    21. Bye.
    Ach, te moje pytania, takie #inteligejszyn. I nie przejmuj się tą dziewuchą, jestem po Twojej stronie! Łuchuu! *^*
    ~ Kot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ty to masz fajnie masz 10 lat i do 4 klasy chodzisz ja mam11 lat i chodze do 3klasy*_*

      Usuń
  7. Ja mam 14 lat, i co?? Jestem za stara na ta gre ? DZIEKI ;*
    A tak powaznie- hahah dziecko neo, boze, nie martw sie z pewnoscia jestes sliczna i takie osoby sa po prostu.. walniete? No, tak.
    ~ Tola ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona cię tak przezywała bo ci zazdrościła;-) Może ładniejszej movie star? Albo sama nosi okulary.Niby ma te swoje 14 lat ale to nie znaczy że może cię oobrażać.Ja już od niej lepiej piszeę a jestem od niej młmłodsza.A obrażała cię bo się ciebie boi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój telefon podwaja mi litery więc sorka

      Usuń
    2. Ja mam 9 lat... Każdy miał kiedyś 9 lat! Nie wiem czego ona od ciebie chcę... Jesteś wspaniała! Na Msp jestem ellieiorzeszek

      Usuń