środa, 4 lutego 2015

Q&A + plotka + wyniki konkursu

Cześć, bo długiej przerwie powracam, i blah, blah, blah... Pierwszą rzeczą, to Q&A. Chciałam zrobić, bo mój pierwszy post, nie okłamujmy się, był beznadzieją. Nie będzie to jednak takie, jak robiła KisieleeeQ, że sama sobie pytania zadawała (jeżeli było inaczej, to czy ja o czymś nie wiem?...), a w moich pytaniach i odpowiedziach Wy będziecie zadawać pytania. Pod tym postem. O mnie, i o mojej grze na MSP. Powinno wyglądać to tak:
[p.msp] Czemu masz taki nick, a nie inny?
[p.m] Jak wygląda twój pokój?
Rozumiecie? Te znaczki ([p.msp] i [p.m]) oznaczają pytanie o mojej grze na MSP, a drugie - o mnie. Oczywiście pytania to przykłady. Będę czekać do 28 lutego, wtedy napiszę post z pytaniami i odpowiedziami. Więc, jeżeli masz pytania do mnie, to pisz POD TYM postem. Będzie to anonimowe, tzn., że nie będę pisać autorów pytań. Nie musicie pisać z anonimów, spokojnie. ;D
Drugą rzeczą jest plotka, która mi wpadła w ucho. PODOBNO mają zrobić inne MSP, i usuwają konta. Jeżeli chce się mieć dalej swoje konto, trzeba napisać do moderatorów. Napiszę, czy plotka to prawda. Ale pewno nie, bo wiele plotek było, i co? I nici. Więc o swoje konta się nie martwcie. Powiadomię Was, gdy moderatorzy przyślą mi odpowiedź.
Trzecią i ostatnią rzeczą, trochę smutniejszą, jest to, że nikt nie zgłosił się do mojego konkursu. Na poczcie nic nie mam. Dobra, cześć, jem popcorn pisząc tego posta, i co się z tym wiąże? Ciągłe schylanie się do wykładziny, aby podnieść to spadające jedzenie .-.
Pozdrawiam,
~ Kicia


3 komentarze:

  1. [p.msp.] Jak długo masz już konto na msp?
    [p.msp] Często robisz filmy?
    [p.msp] Co najczęściej robisz, gdy zalogujesz się na sw konto?
    [p.msp] Ile masz sc? ;3
    [p.msp] Skąd pomysł na login?
    [p.msp] Miałaś kiedyś jakiś projekt, art, look lub film w top?
    [p.m] Wstawisz fote pokoju?
    [p.m] Masz alergie na coś?
    [p.m] Lubisz mydło kokosowe? ;>
    [p.m] A mnie? ^^
    [p.m] Masz chłopaka? xd
    [p.m] Jakie jest tw największe marzenie?
    [p.m] Byłaś kiedyś cholernie smutna, że aż cholernie bardzo? (Wiesz chyba o co chodzi??? ;))
    [p.m] Kim chcesz zostać w przyszłości?
    [p.m] Chcesz mieć dzieci?
    [p.m] Jeśli tak, to już wiesz z kim? Jakie szczegółowe >.< (Bo twój chłopak wcale nie musi być tatą O.O)
    [p.m] Wiesz, że jestem dziwna? BARDZO
    [p.m] Co wolisz: Pojechać do Honolulu przywieźć małpkę w ulu czy Zwiedzić gosposie i dostać kabanosiek?
    [p.m] Ulub. film?
    [p.m] A książka?
    [p.m] Jesteś potterhead, bo ja jestem ♥
    Koniec pytań, pozdrawiam
    Mydło ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. [p.m]Twój ulubiony serial to?
    [p.m]Jaki masz ulubiony kolor?
    [p.m]Lubisz książki Cassandry Clare?
    [p.m]Jaką masz ulubioną piosenkę?
    [p.m] Ulubiony kraj to?
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. [p.m] Ile masz lat?

    [p.m] Ile masz wzrostu?

    [p.msp] Ile masz kont pomocniczych?

    [p.m] Jaki jest twój ulubiony film?

    |Francesca

    OdpowiedzUsuń