środa, 18 lutego 2015

Look "I love my boy friend" + prośba

Ohayo.
Mam do Was mego-hiper-super ważną prośbę. A więc, czy możecie pisać komentarze pod moimi postami? Jest mi miło, kiedy znam Wasze zdanie. Wiem wtedy, co mam poprawić i gdzie są błędy. Oczywiście nie zmuszam Was, ale proszę. Dobra? Stworzyłam znak. Paczajcie:















E,e? Nie no, nie udało się. Ten mem Stasio...Jest super. Postawiłam bym taki znak na drodze na autostradzie do Warszawy. Wtedy to by ludzie komentowali posty. c;
 Zrobiłam też look, taki walentynkowy, choć walentynki obchodzono 4 dni temu. Ale kto zabroni? c; Dobra, look ma nazwę " I love my boy friend", czyli po polsku "Kocham mojego chłopaka". Ja go niestety nie posiadam, ale moja MS najwyraźniej tak, jak ma taka koszulkę. Look niestety jest dla VIPów, ale spodnie i buty można zawsze zastąpić. W looku jest element za diamenty, który NIE DA się zmienić. Niestety. Strój prezentuje się tak:


















Zakochałam się w nim. ♥ Tych włosów nie da się zastąpić, jedynie kolorem, tak pasują te długie, pofałdowane włoski. Te postrzępione spodnie dodają tej oryginalności. Look nie jest całkiem romantyczny. Ta opaska dodaje tego uroku walentynek, reszta - normalna. gdyby tej opaski i bluzki z tym napisem brakowało, byłby to najpospolitszy look. Cena tego stroju wynosi 3 Diamenty i 1750 SC, więc tanio. Koszyk:

















Jedyną rzeczą, której zmieniłam kolor są włosy. Paleta włosków:












Widzicie tą fioletową ramkę? W niej jest ten koloreq.
Mam nadzieję, że się podoba. A, i jeszcze jedno. Bez MOJEJ zgody nie kupuj looka, ani nie zgłaszaj go do konkursu. Bo będzie z mojej strony foch forever.
I mam pytanie do Kiśla - mogę też prowadzić serię z logami? Będzie "loga na zamówienie". Z góry dzięki. ;D
Oto dwa przykładowe loga:













"Latać, żeby żyć". Cytat z książki, którą czytałam. Według mnie - ładne,takie... tekturowe. Przez to tło, ale jest bardzo ładne. Te bańki mi tu trochę przeszkadzają - mogły by być przeźroczyste, ale też jest dobrze.

















Babeczka na zawsze. Kocham. ♥ Wszystko tu pasuje, według mnie jest super. Przez to, że MS jest przeźroczysta, jest bardziej tajemnicza. Bez tego nie udałoby się!
Podobają się? Piszcie swoje opinie w komentarzach!
Pozdro z nowym logiem,
~ Kot


8 komentarzy:

  1. Ładny look. Fajne loga.(: . A z jakiej książki ten cytat? ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko look, tylko pisze się "boyfriend", ale okej... To tak dla przypomnienia (boże, czemu ja zawsze mam jakieś wąty??!?!!?!?). Bardzo ładne są te loga, tylko mogłabyś robić obrys, zresztą ja niedługo zrobię poradnik o tym, więc wiesz.
    No, emć. No to bajbajki.
    Kokos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrys, obrys, obrys... Hm, pewnie by było z tymi obrysami lepiej. Następnym razem tak zrobię. ;3

      Usuń
  3. Dobrz... będę szczera.
    Look nie podoba mi się. Kolory- fakt pasują do siebie. Tylko, że taki komplet jest już "oklepany". Dużo MS taki ma. Nie podoba mi się też krój (jeśli można tak to nazwać) i kolor włosów. Gdybyś wzięła kolor pod tm zaznaczonym w ramce, byłoby o wiele lepiej.
    Takie moje zdanie. Zaraz będzie, że to hejt ;-;
    Najważniejsze, że Tobie się podoba c;

    Madiee/Manda

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobisz mi logo?
    221kiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Zrobisz mi logo? anga987

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny look. Możesz mi zrobić logo na mego bloga Selenne

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nie ma postów?

    OdpowiedzUsuń