środa, 11 lutego 2015

Kto by pomyślał, że napiszę :o

Hey. Nie zgadniecie, kto pisze. ;d Redaktorka, który ostatni post napisała 21go listopada ;c Nie mam weny, pomysłów, a ogółem to prawie wcale nie wchodzę na MSP. Weszłam jakiś czas temu (chyba z tyg.) i jeszcze miałam strój i opis świąteczny. Taaa... No ale pewnie większość i tak nie wie kto pisze, mam rację ? :D Więc NIESPODZIANKA: tu sweet elena (se) Olga :D Tsa xdd Mam ważne pytanie: czy mam zostać na blogu, czy lepiej odejść ? Oke^^ piszcie odpowiedzi w komentarzach. Cześć !! ;*

9 komentarzy:

  1. Tam gdzie jest chyba z tyg. miało być '2 tyg.' Ale tak to jest juz z moim tel;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odejdź nic nie piszesz sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Ale jakk zostanie, to moze bedzie pisac, hmm?
      Myslimy, to nie boli. :)

      Usuń
  3. Chyba zglupialas, zostań!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz coś z głową? ZOSTAŃ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostań.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostań. Ale pisz częściej

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostań!
    Musisz częściej pisać, ale twoje posty są fajne.

    OdpowiedzUsuń