wtorek, 10 lutego 2015

Q&A #1 + Mój blog, sory za reklamę.

Cześć! ♥

Dostałam bardzo dużo pytań, spróbuję odpowiedzieć na #ffszystkie.

Pytania od Mandy:
-Kogo wolisz Mandę czy Mandę B)
Wolę Madiee ♥


-Zdradzasz mnie? XD
Przepraszam, to tyko raz, z Majli Sajrus. Dziewczyny mi kazały (Wizzol), jak grałyśmy w butle ;c


-Czy wiesz, w jakim mieście mieszkam? 
W Manadarynkowie na planecie Mandarynek?


-Kiedy ostatnio byłaś w kuchni?
Dwie godziny temu, jak odnosiłam kubek po herbacie #ĆpałamHerbate


-Skąd masz meble w pokoju? (sklep)
Z AgataMeble, kto chce zdjęcie?


-Kiedy ostatnio myłaś włosy?
Em, dwa dni temu? Włosy mi się szybko nie przetłuszczają, więc myję co dwa\trzy dni.


-Lubisz odpowiadać na pytania?
Kocham ♥♥♥


-Wolisz jeść papier czy drzewo?
Dszeffa rzondzom, bo pszeciesz kokosy som s dszefaaaa, heloł!!!


-Umywalka czy prysznic?
Kibel ;)


-Ulubiona buźka.
;3


-Co robisz?
Oglądam "Czarownice Emme" i odpowiadam na pytania oraz co chwila zerkam, czy ktoś nie napisał koma pod moim postem na moim blogu.


-Wiesz, że leżę sobie teraz w łóżku i piszę koma?
A ja leżę w łóżku i piszę posta, PJONA!


-Który nr w dzienniku?
Pjonty ;3


-Ile mam procent baterii na phonie?
Strzelam, tyle co ja na tablecie: 21%


-Nie za mało tych pytań?
Nie, nie...


-Wiesz?
Wiem.


-A co wiesz?
Wiem, że ty wiesz, co ja wiem.


-Lubisz ćpać herbatę?
Nie lubię, ja kocham ♥


-Czy lepszy majonez?
Lepszy i tak Kokos c;


-Z kim chciałabyś się spotkać w realu z osób z MSP?
Z tobą, Wizzolem, Kathejką, Miką, Kiślem, Milką, Maliną, ze wszystkimi, aww *.*


-Wiesz, że wiesz, że ja wiem, że Ty wiesz, że ja wiem, że nic nie wiesz? B)
Wiem, że wiem, że ty wiesz, że ja wiem, że ty wiesz, że nic nie wiem.


-Wiesz, że nie numeruję pytań i już się pogubiłam?
A wiesz, że ja jestem głupia? BRAFFFO, ODKRYCIE B)


-Lubisz Domestosa?
Tak, mój mazak nim pachnie. A miał pachnąć cytryną ;c


-Która jest teraz godzina?
20:35 i 16 sekund.


-Wiesz, kiedy się urodziłam? B)
W swoje urodziny?


-Jak myślisz, kupie sb kiedyś sripa?
Kupisz i dasz mi pozdro, prawda?

-#Manda (to też pytanie!!!!!!!11111)
Manda to Mandarynka, WOW!

Pytania od Pauli:
1. Jaki smak herbaty lubisz najbardziej?
Lubię ice tea brzoskwiniową ♥


2. Kiedy ostatni raz go piłaś?
Eee, w środę.


3. W ilu procentach lubisz herbatę?
W 99%


4. Czy nazwano herbatnik od herbaty czy herbatę od herbatnika?
A bo ja wiem, a Kokos jest od Koko czy Koko od Kokosa?


5. Czemu schody to schody, a nie wchody?
Bo ludzie kiedyś pomylili literki i wyszło im schody xdd


6. Co wolisz nóż czy widelec?
Nóż, bo mogę kogoś zadźgać c:


7. I nim robisz? Zabijasz?
No piszę przecież, że mogę kogoś zadźgać.


8. Wolisz frytki z Broaster Chicken czy z McDonald?
Wolę frytki z domu xdd A tak powaga to z Maca, bo w tym drugim to nie byłam xd


9. Ile dostajesz kieszonkowego?
0 złotych ;ccccc
10. Wystarcza ci?
NJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
11. A ile chciałabyś dostawać?
Za każdą ocenę jej wartość, czyli 5 = 5 zł


12. Masz kota lub psa?
Nie mam, tylko u babci: trzy koty - Isiek, Mysio (lub stefek) i Czekoladka oraz dwa psy - Nini i Sunia
13. Co byś zrobiła gdyby ci go ukradli?
Już mi kiedyś Iśka ukradli, ale babcia zadzwoniła na policje i sąsiad oddał :D


14. A jakby ci go zabili?
To bym tą osobę zabiła i całą jego rodzinę.


15. Zaprosiłabyś mnie na pogrzeb swojego psa / kota?
A czemu nie?


16. Jeszcze 34 pytania wiesz?
A wiesz, że ja wiem?


17. Czy uważasz że to celowe że w e-mail jest @ czyli małpa?
Małpy som fajne.


18. Czy w ten sposób wyzywają nas od małp?
Może chodziło im o to, żeby nauczyć dzieci, że człowiek pochodzi od małpy? :o


19. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba?
6 ;p


20. Oglądałaś kiedyś Wróżbite Macieja?
Nie.


21. Lubisz Banshee?
Lubię, oglądam ją.


22. Ile czekasz na jedzenie w McDonald?
Nie pamiętam, kiedy ostatnio tam byłam, bo raczej jem w KFC. Ale zazwyczaj 10 minut.

23. Według ciebie to długo czy krótko?
Krótko =)

24. Wiesz że to pytanie kojarzy mi się z gwiazdką?
Dziwna jesteś :D


25. Ile jest 5x5?
25 B)


26. Chcesz poczytać mojego bloga?
No, podaj linka.


27. Co sądzisz o narkomanach?
Dziwni ludzie, sama ćpam, ale nie mam z tym dużego problemu. Potrafię się kontrolować, nie to co Amye c:


28. Czy to dziwne że człowiek je ananasa na dworze w zimie?
Zupełnie normalne, bo co by było gdyby jadł Kokosa!!!!!!?!!!!!!!!!!


29. Wolisz lato czy zime?
Lato, chociaż w zime mam urodzinki.


30. Nudzi ci sie to?
Trochę :)


31. Masz jakieś fajne minki na telefonie?
Mam bardzo dużo fajnych minek na telefonie, jakieś 119 :D


32. Próbowałaś kiedyś wywołać Krwawą Mary?
Tak, na pidżama party.


33. Oglądałaś kiedyś folmy erotyczne?
Nie, nie. Nigdy (uśmiechnięta twarz)


34. Ćpałaś domestos?
Tak, ćpam codziennie wieczorem.


35. W jaki wzór masz pościel?
Kwiaty B)


36. Ilu osobowe masz łóżko?
Jedno, choć zmieszczą się tam dwie osoby.


37. Lubisz kawe?
Kocham ♥


38. Lubisz czarne kundelki?
Tak, Sunia jest czarnym kundelkiem.


39. Czemu pisze się tułów, a ja zawsze piszę tłów?
Spokojnie, ja też tam mam.


40. Jaką masz piżame?
Kremową bluzkę z minką kotka, a spodnie różowe. :D


41. Lubisz pierogi B)
Taaaaak!


42. Wybierzesz te pytania do Q&A?
NOŁ.


43. Wolisz czarny czy biały?
Biały ☻


44. Lubisz mnie?
Bardzo.


45. Napisałaś kiedyś wiersz?
Napisałam wiele wierszy, np. Pani Bananek (banan z narysowaną buzią) to istne piękno, jej żółta cera, jak miód, krzywa buzia, po prostu CUD! Ma długie włosy, różową bluzke i w paski chustkę. Lubi zakładać maski, co wyglądają jak odblaski.Ma pomadkę, jak kruk i trochę pary od nóg. lub Dzieciaki lubią przysmaki, lecz przysmaki to dzieciaki. Więc się okazuje, że ktoś nam kabluje. Nie lubią warzyw wcale, o nie: TO KANIBALE!

Miałam głupawkę, to było w Poroninie.

46. Wolisz wiersze czy wiersze białe?
Białe B)


47. Lubisz kanapki mojej babci?
Tak, wszystkie babcie robią dobre kanapki.


48. W którym województwie mieszkasz?
W Mazowieckim.


49. Wiesz co jest 2 grudnia?
Twoje urodziny ☻


50. W ilu procentach odpowiedziałaś szczerze na te pytania?
W 100%

Pytania od szarej laski roku:
-Jaką masz średnią?
5.22 B)


-Lubisz naleśniki?
Tak, kocham.


-Ile miałaś VIPów?
Jeden, na trzy miech ELITE.


-Lubisz kisiel?
Tak, szczególnie jabłkowy.


-Kogo słuchasz?
Słucham Cleo, Indili, Taylor Swift, Katy Perry.


-Oglądasz Banshee?
Tak, lubię ją.

Pytania od Maliny:
- Zakochalas się kiedys?
Jestem zakochana XP


- Ulubiony ZESPOL?
Nie mam ulubionego, ale czasem wpadnie mi w ucho jakaś piosenka Lemona.
 
- Używasz slangu na co dzien?
Nie, nie używam.

To już wszystkie pytania, dziękuję za nie bardzo.
Chciałabym jeszcze podać wam linka do mojego bloga. Bardzo przepraszam za reklamę, jeżeli będziesz chciała Marto, to usunę ten link.
Nazwa to: cynia3 i Kokosowe msp
Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam, Kiślu. 
Pozdrawiam,
Kokos

13 komentarzy:

  1. Nie no zwal na chorą Wizzy... HIHI MADIEE 8))))
    Zadam tu pytania dobrzem? *-*
    1. Wizzy czy Wizzol?
    2. Lubisz Michała?
    3. CYNIA KUJOOOON!!!!111 Z MANDOM POPROSTU JESTEŚCIE SPOKREWNIONE!!1
    4. Ostatnia ocena którą dostałaś?
    5. Lubisz mnie?
    6. A kochasz?
    7. CYNIO DO WARSZAWY!!111
    8. Manda mnie odwiedzi w maju/czerwcu i wbije na Matmie!111
    9. Brzuch mnje boliii
    10. Ćpamy herbatę?
    11. Lubisz Angielski?
    12. CO ROBISZ?!
    13. Teresa Kremer, hę??
    14. Ulubiony YouTuber?
    15. OD KIEDY UPRAWIASZ JOGĘ?!
    16. Kc madiee

    Koniec!1!1!1

    #Wizzy dziś z hasztagiem (Psst! Amye zaraziła)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, jutro jadę do Wawy!!!

      Usuń
    2. Jam tesh mam numer piądy w dziennigu B) PJONA 8))
      O Ty zua, zdradzasz mnie z Majli Sajrus T^T
      Ja tesh jade do Wawy B) Chwalmy się 8)) Taa, wycieczka klasowa. Wbijamy do Wizzola na matmie B) I jak to Kaśka pięknie napisała: "Zobaczysz moją porąbaną klase" XDD Wizzy, szczerość najważniejsza ;ddd




      MADIEE XDD

      Też ćpałam herbate 8)) Łączymy się!!!!!!!11111

      Usuń
    3. Manda, będziesz w klasie Wizxo?

      Usuń
    4. NOM WBIJE MADIEE DO MNJE NA MATME I ZOBACZY MOJOM POROMBANOM KLASE. ĆPAM HERBATE BO EKHEM BRZUCH BOLI
      ~ Wizzy

      Usuń
  2. Ty KŁAMCZUCHO ! Nie mam urodzin 2 grudnia. Oszukałam cie B) Mam imieniny xd
    PS. Bloga już nie mam, ale teraz pisze na blogu Olki / Oliwki

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ!
    JA SIĘ BIE KONTROLUJĘ?!
    Aphh!
    Ostatnio ćpam tylko 5 słoików dziennie. ;_;
    I co?
    Zatkao kakao? B)


    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchasz Cleo? :D
    Wowowow *-*
    Ja ją uwielbiam <33
    #CLEONATORS !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jak zjem budyń będę kanibalem?
    W jakie gry grasz?
    Czy nosisz okulary?
    Lubisz placki?
    Co wolisz: karmel czy budyń?
    Co ostatnio jadłaś?
    Masz rodzeństwo?
    Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Owoce czy warzywa?
    Jaką herbate lubisz najbardziej?
    Ile jet pytań?
    Czy to ostatnie pytanie?
    Jaki smak ma woda?
    Lubisz jeść powietrze?
    Jak chciałabyś mieć na imię?
    Opiszesz kokosa?
    Masz mnie w znaj na MSP?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jak zjem budyń będę kanibalem?
    W jakie gry grasz?
    Czy nosisz okulary?
    Lubisz placki?
    Co wolisz: karmel czy budyń?
    Co ostatnio jadłaś?
    Masz rodzeństwo?
    Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Owoce czy warzywa?
    Jaką herbate lubisz najbardziej?
    Ile jet pytań?
    Czy to ostatnie pytanie?
    Jaki smak ma woda?
    Lubisz jeść powietrze?
    Jak chciałabyś mieć na imię?
    Opiszesz kokosa?
    Masz mnie w znaj na MSP?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ty jesteś Pani Zima jak ja jestem Człowiek zimą?
    Czy ty lubisz popcorn?
    Czy skkakaka a może jsjsjsjajajja?
    Wiesz kim jestem?
    Jestem snicerslady0
    czy grasz w msp?
    Nieeeee! (To też pytanie! )
    Budowa metra?
    Jaki masz lvl na msp

    OdpowiedzUsuń
  8. Też oglądam Banshee. :) ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń