wtorek, 17 lutego 2015

Q&A - krótki tytuł, długi post!

Heyoo. Byłam u koleżanki, więc nie pisałam. .-.Więc dzisiaj piszę. Będzie Pytania i Odpowiedzi, bo do 2o któregoś nie chce mi się czekać. A jadę do okulisty 25, co nie ma nic z tym wspólnego. Dobra, pytanka.:
Na pierwszy ogień idzie Kokos (nie podpalę Cię, spokojnie):
[p.msp.] Jak długo masz już konto na msp
Hmm... Około 7 miesięcy.
[p.msp] Często robisz filmy?
Jestem zbyt leniwa, więc... Noł.
[p.msp] Co najczęściej robisz, gdy zalogujesz się na sw konto?
Odwiedzam skrzynkę pocztową i kupuję najnowsze animki.
[p.msp] Ile masz sc? ;3
Ponad 2300, hue hue hue.
[p.msp] Skąd pomysł na login?
Bo moja koleżanka z tamtej szkoły mała 2kicia20, więc ja te 2 zamieniłam na 3.
[p.msp] Miałaś kiedyś jakiś projekt, art, look lub film w top?
Na tym koncie czy innym?
[p.m] Wstawisz fote pokoju?
Tak, której części? Odp.: WSZYSTKICH!!!
Bajzel. .-.
Wiem, brudno, wiem, zaraz posprzątam. ;-;
[p.m] Masz alergie na coś?
Tak, na śmiech.
[p.m] Lubisz mydło kokosowe? ;>
Nigdy nie widziałam takiego, ale wyprodukuję z Princessy kokosowej. 3;
[p.m] A mnie? ^^
Taaak. ^*^
[p.m] Masz chłopaka? xd
Niet.
[p.m] Jakie jest tw największe marzenie?
Hmm... Mieć zawsze pomysł na posta.
[p.m] Byłaś kiedyś cholernie smutna, że aż cholernie bardzo? (Wiesz chyba o co chodzi??? ;))
Jeszcze bardziej cholernie smutna, nisz tak cholernie, tak cholernie. ;P
[p.m] Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nauczycielką Inglisza.
[p.m] Chcesz mieć dzieci?
1 dziewczynkę, którą nazwę... Klaudia. ;3
[p.m] Jeśli tak, to już wiesz z kim? Jakie szczegółowe >.< (Bo twój chłopak wcale nie musi być tatą O.O)
Jeszcze nwm... T.T
[p.m] Wiesz, że jestem dziwna? BARDZO
A ja dziwniejsza.
[p.m] Co wolisz: Pojechać do Honolulu przywieźć małpkę w ulu czy Zwiedzić gosposie i dostać kabanosiek?
Wersja z kabanosem.
[p.m] Ulub. film?
Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Zapomniałam tytułu, więc może być niepoprawnie napisane. ^8^
[p.m] A książka?
Opowieści z Narnii.
[p.m] Jesteś potterhead, bo ja jestem ♥
Ja jestem większym potterhead od Ciebie. .-. I tak, jestem.
Teraz pytanka od Dzwoneczka011:
[p.m]Twój ulubiony serial to?
Nie oglądam serialów.
[p.m]Jaki masz ulubiony kolor?
Zielony, niebieski i żółty.
[p.m]Lubisz książki Cassandry Clare?
Nie, bo nie czytałam. ^>^
[p.m]Jaką masz ulubioną piosenkę?
Taylor Swift: Shake It Off
[p.m] Ulubiony kraj to?
Polska, biało-czerwoni!
Mało tego było. Teraz od... Francsescy!
[p.m] Ile masz lat?
Za niedługo 11. Ale teraz tyle, co Kokos. ♥
[p.m] Ile masz wzrostu?
Dokładnie 137 cm. NISKA jestem.
[p.msp] Ile masz kont pomocniczych?
Hmm... Tysiącpięćsetstodziewięćset. Nie da się zliczyć.
[p.m] Jaki jest twój ulubiony film?
Mydło się pytała. Popatrz na górę, jeżeli chcesz znać odp. ^.^
Pytanka od Dzwonka, kolejny raz.
-Jakie masz ulubione książki?
Pisałam już.
-Kim chcesz być w przyszłości?
Pisałam już.
-Masz Bff lub parabatai? ( Parabatai -'' Zasada pokrewieństwa dusz, tylko inaczej ujęta. Takie wieczne braterstwo dusz i broni''. Wymyślone przez Cassandre Clare .Jest co w książkach).Chyba dobre wytłumaczenie.
Oprócz mojej sister - nie.
-Jaki masz ulubiony kolor?
Pisałam już.
Nie będę wklejać pytań, które już były! Teraz Anonimek, który się nie podpisał:
W jakie inne gry grasz?
TFM, Słodki Flirt i CroMimi.
czy znasz rasę psa gończy Polski?
Tak.
Czy lubisz mydło?
mydło czy Mydło?
czy znasz REZIEGO?
Ani z reala, ani z Internetów, tabletów i co to tam jeszcze jest.
Czy lubisz Arli?
Nie.
Kolejny nie podpisany anonimek;
Alakinga vs arli
Żadna.
Grasz w tfm
Tak.
Jeśli tak to co sadzisz o tej grze
Fajna jest. B)
Twój idol
Banshee!

To tyle, bye, będę pisać książkę, do następnego posta!
~ Kot

1 komentarz:

  1. Przepraszam za powtarzające się pytania.A teraz dam troszkę nowych.
    1.Lubisz obserwować gwiazdy(te na niebie)?
    2.Grasz w Simsy?
    3.Masz ''Zniszcz ten dziennik''?
    4.Czy wiedziałaś ,że też oglądam Banshee?
    5.Jak chciałabyś by Zuza (Banshee) nazwała kolejny sezon?
    6.Wysłałaś kiedyś filmik na widza tygodnia?
    7.Umiesz jeździć na rowerze?
    8.Ja niestety nie:( . Czy to dziwne?
    9.Jakie masz hobby?
    10.Czy jak nie napisałam [p.m] lub [p.msp.] to źle?
    11.Lubisz mnie?
    12.Czy to ostatnie moje pytanie ?
    13. Czy też masz problem ze zrobieniem tego ~ ?
    Jak się powtórzyło to przepraszam.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń