sobota, 16 maja 2015

50 rzeczy, których o mnie nie wiecie! | Kisiel aka KatyCat :3

Bonjour. ♥
Teraz w sumie powinnam jeść śniadanie, ale coś mnie wzięło na napisanie takiego posta.
Wszystkie redaktorki na blogu pisało (chyba) fakty (Dzizys, jak ja nienawidzę tego słowa) o sobie. 
A dziś czas na mnie. 
Trochę zmodyfikowałam nazwę, gdyż nie są to fakty, tylko rzeczy, których o mnie nie wiecie. 
No to zaczynamy, spróbuję dobić do 50!

1. Mam na imię Marta. (Wow, serio.)
2. W czerwcu kończę piątą klasę.
3. Urodziłam się 23.08, rocznik 2003.
4. Miałam pieska, Borę. Od czwartku już jej nie mam... /*
5. Nieźle się uczę. W czwartej klasie miałam średnią 5.6.
6. Mieszkam w okolicach Warszawy. Więcej nie powiem. :xx
7. Umiem j.angielski na 7,5/10. Od przedszkola chodzę na dodatkowe zajęcia. 
8. Po wakacjach będę się uczyć francuskiego.
9. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest j.polski. 
10. Zdecydowanie jestem humanistką. 
11. W przyszłości chcę pracować jako reżyser, architekt, lub fotograf.
12. Absolutnie nie jestem rozpieszczona. Kiedy czegoś chcę, muszę sama na to zapracować.
13. W poniedziałek jadę na Zieloną Szkołę, juppiiii! ♥♥♥
14. A wracam w czwartek. :c
15. Nie lubię ludzi, poza rodziną i przyjaciółmi. Oczywiście,  na wakacjach poznaję jakiś kolegów, czy coś, ale w szkole nikt nie wie o mnie więcej, niż to, że mam na imię Marta i chodzę do 5a.
16. O właśnie, chodzę do klasy 5a
17. Mam jedną PRAWDZIWĄ przyjaciółkę, Maję. Wczoraj nie było jej w szkole i gadałyśmy przez telefon godzinę, mówiąc jak za sobą tęsknimy i wgl. Oprócz niej, mam... (one moment) 2 przyjaciółki, z którymi nie chodzę do szkoły, i widzę się z nimi jakoś raz na 2 miesiące. :c
18. Mam dwie internetowe bfs.
19. Chciałabym mieszkać w UK. ♥
20. Jest już 10:56. 
21. Mieszkam w domu jednorodzinnym z mamą, tatą i siostrą. 
22. Mój telefon to samsung galaxy young GTcośtam biały. Nie lubię go. 
23. Jednak pod koniec czerwca zmieniam na iPhona 4s. ♥ NA KTÓREGO SAMA UZBIERAŁAM WIĘKSZOŚĆ PIENIĘDZY!!!
24. Moimi ulubionymi kolorami są bialy, czarny, beżowy i pastelowe barwy.
25. Moje ulubione sklepy to H&M, Cropp, i Mango.
26. Kocham lassagne. *·*
27. Mam świra na punkcie Apple. Kocham ich design. 
28. Jedyne moje urządzenie z tej firmy to iPod.
29. Moją idolką jest KATY PERRY. ♥ Lubię też muzykę Charli XCXMeghan Trainor i Nicki Minaj.
30. My future husband, Anaconda, I love it, Doing it i By the grace of God to na chwilę obecną moje ulubione piosenki.
31. Fandomy do których należę, to KatyCat, i Charli's Angel.
32. Kocham Oreo. ♥
33. Czytanie ksiąażek to moje hobby.
34. Moje ulubione to: Niezgodna, Rywalki, Girl Online i oczywiście Harry Potter.
35. Bardzo zawiodłam się na Gwiazd Naszych Wina. Książka była ok, lecz spodziewałam się czegoś więcej. I gdy *UWAGA SPOILER*, kiedy Augustus zmarł, o dziwo nie płakałam zbytnio.
36. Jest już 20:47.
37. Mam straszną chorobę lokomocyjną i muszę brać Aviomarin, bo tylko on na mnie działa. ://
38. Kiedy mi się nudzi, nagrywam aparatem filmiki, ale nigdy nie wstawiłam, ani nie planuję wstawić ich na yt.
39. Mam aparat Canon Coolpix L16.
40. Moi ulubieni vlogerzy to: Littlemooonster96, GlamPaula, McAndyVlog, Zoella, i Werrunika 227.
41. Nie lubię youtuberów
42. Harry Potter to moje dzieciństwo. ♥
43. Piję tylko wodę gazowaną, a jeśli miałabym wybrać coś innego, to byłby to sok żurawinowy Tymbark.
44. W pokoju mam meble z Ikei.
45. Nie potrafię pstrykać palcami u rąk, ale umiem u stóp!
46. Codziennie myję sobie uszy. xdd
47. Z takich social medias, to mam tylko Instagrama. Mój nick to merr_hudson.
48. Byłam tylko na jednym koncercie i był to koncert Katy Perry w Krakowie.
49. Z polskich miast kocham Sandomierz, Kraków, Gdynię i Warszawę.
50. Kocham podróżować!

Uff, skończyłam!!
No dobra, jest 21:04, także no.
Idę spać, paaaa! 

10 komentarzy:

  1. A ja wiem gdzie mieszkasz 8)
    TAKI FEJM XD
    18 pkt<3

    Ja chodze do 6b ;>
    Pzdrr!
    Olcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki dom w Hogwarcie ??? :3 ja czytałam wszystkie części Harry'ego x4. Jakby co ja Slytherin :***
    Marcelina ✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytalam wszystko po 2 razy :333 Ja jestem Krukonko - Ślizgozką, ze względu na Draco <3<3<3

      Usuń
  3. Hehe, jesteś ode mnie 19 dni starsza :* W 4 klasie miałam 5.55 ale teraz mam coś powyżej 5 XD Cóż, ja miesiąc temu straciłam swoją szynszylę :'( Ja również od przedszkola chodzę na dodatkowe zajęcia, od 4 roku życia XD JA NIENAWIDZĘ POLSKIEGOOOO! No znaczy, jak jest ciekawa lekcja to lubię. Też mieszkam w domu prywatnym. Kocham Ewę Farnę!!!! #LOVELOVELOVE #LOVE
    Też mam chorobę lokomocyjną, ale chyba już powoli mi przechodzi.
    XD
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi wlasnie wzrasta, i jest mi coraz bardziej niedobrze, kiedy jade wiecej niz 15 - 20 min :/

      Usuń
  4. Ja też lubię HP- jak już wiesz. I mój ulubiony dom to Gryffindor - to raczej też wiesz.
    Też mam chorobę lokomocyjną ale chyba małą.
    ~ dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  5. Boje sie. Chodze do 5a. W mojej klasiw jest Marta.

    OdpowiedzUsuń