piątek, 22 maja 2015

Nic, czyli wszystko

Hejo!♥

Tak się zastanawiam: co takiego jest w MSP, że jeszcze na nim gram? Dlaczego zdecydowałam się pisać akurat o takiej tematyce, a nie o innej? W jaki sposób gra zdobyła aż tylu użytkownikiów?

Nie wiem, nie wiem, nie wiem...

Naprawdę, gdybym mogła nie pisałabym już na tym blogu i pewnie w tym momencie pracowałabym nad postem pożegnalnym, zamiast normalniej notki. Więc dlaczego tego nie robię? Cóż, z sentymentu. Pamiętam, jak miałam zapał do blogowania i MSP, kiedy dopiero zaczynałam... Czas minął, po pół roku się zmieniłam i rzeczy, które interesowały mnie kiedyś teraz są dla mnie nudne.

Niedługo wakacje, po wakacjach- gimnazjum (chciałam napisać gimba, ale się powstrzymałam). Nie to, że się boję, ale po prostu to już nie czas na jakieś kolorowe gierki, w których średnia wiekowa wynosi 8 lat, a przynajmniej tyle udaje...

To nie dla mnie.

A jednak: zostaję. Nie mogłabym stąd odejść. Tylko... Pisać żadziej i nie z aż tak wielkim zapałem o MSP. Pewnie mnie rozumiecie, zauważyłam, że ostatnio większość redaktorów robi takie wpisy, jak ten. Jestem kolejną osobą.

Najprawdopodobniej jutro też napiszę. Tak, ten post jest typową informacją. Przepraszam, musiałam. Może zauważyliście też, że zmieniałam styl pisania na bardzie oficjalny, ale to chyba dobrze, nie?
A, no i co do tego HoN'a, o którym pisałam w poprzedniej notce- zrobię go, kiedy odzyskam komputer.
Może to trochę potrwać, bo jeszcze nawet nie jest w naprawie... Ale pożyjemy, zobaczymy.

Jak na chwilę obecną to koniec.
Bajo!♥
Klaudia/Laudy/Dealie






5 komentarzy:

  1. O rozumiem :C Wiem każdy ma to ten że nudzi mu się msp... Ja też nie mam kompa bo mądra ja musiałam w niego rąbać ;^) Do naprawy poszedł po 3 tygodniach i ok.2 czekam aż przewiozą go z naprawy ;-; ...
    Mów mi szalona
    #Mmsz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś :) ♥
    Wiedziałam, że nam TEGO nie zrobisz.... :/
    Nie zrobisz TEGO dla nas.
    A także dla siebie.
    Każdemu zdarzają się takie momenty, kiedy chce się odejść...
    Zrobić TO...
    i ja TO rozumiem.
    Mam nadzieję, że wiesz co to znaczy TO :/
    Każdy chyba się domyśla. ;/
    Pozdrawiam,
    Pauli2k


    Tym razem nie mam ochoty do wstawania na końcu XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też idę do gimnazjum po wakacjach :) .Każdy tak ma ,że coś bardzo lubi a później to porzuca. Ja lubiłam różowy .A teraz? Nie dziękuje ,Jak już to pudrowy róż. Wole bordowy ♥. Bardzo miło ,że zostajesz chociaż już nie lubisz tak bardzo tej gry jak kiedyś.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  5. W jednym z moich ostatnich postow, poruszylam kwestie tego, o czym mozemy pisac. Pisz o swoich hobby i przeplataj to czasem z msp. :')
    Fajny, dojrzaly post. Zawsze chcialam, zeby ludzie ten blog czytali i pisali z przyjemnoscia, mieli do niego sentyment i nie opuszczali go tak po prostu.
    Dziekuje za spelnienie moich kolejnych marzen i mysli, ktore kiedys byly dla mnie niemozliwe.
    Jestem pod wrazeniem, jak te poltora roku zmienilo mnie sama.
    《Kisiel》

    OdpowiedzUsuń