wtorek, 12 maja 2015

Czy TO ma sens + mój ZAPRACOWANY grafik| Kisiel

Hejcz. ♥
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym, czy ten blog ma sens. 
A w przybliżeniu jego tematyka.
Czyli MovieStarPlanet.
Redaktorki mają po 11, 12, a nawet 13 lat.
Żadna z nas już w to nie gra tak nałogowo, wręcz przez cały czas, tak jak za "dawnych lat". 
Czy jest więc sens pisać o tym, co już się człowiekowi znudziło?
To tak jakbyśmy cały czas jedli te same lody (lody? Dlaczego lody?). Po jakimś czasie mamy ich już dość i jemy inne. 
Wiem, niedługo będzie 100, 000 wejść. To wielka okazja, wielki postęp dla nas wszystkich, więc czemu by nie spróbować czegoś innego? Czegoś, czym interesujemy się teraz? 
Wiem, nazwy nie zmienię, bo takiej możliwości nie ma. Ale trudno.
Może czas na rewolucję, na coś nowego?
Przecież każdemu coś się nudzi. 

Napiszcie w komentarzach, o tym, co sądzicie na temat tej "tematycznej rewolucji", i jeśli macie pomysł, O CZYM mogłybyśmy pisać, to śmiało - każdy pomysł wezmę pod uwagę. 

Również redaktorki, wypowiedzcie się szczerze, co myślicie na ten temat. Każda opinia, czy uwaga BĘDZIE BRANA POD UWAGĘ. 

Chciałabym jeszcze dodać, że niedługo będzie (kolejny) "nabór" (to dobre słowo?!) na redaktorów. Ale to napewno nie w tym miesiącu. 

***

Kolejna sprawa, mój czas.
Maj jest dla mnie naprawdę zapracowanym miesiącem.
Już wyjaśniam. 
W tym miesiącu nie napiszę już raczej żadnego posta. 
Przyczyna?
Jak wiecie, zbliża się (a właściwie to już się zbliżył) okres sprawdzianów, wycieczek i komunii. 
Ja niestety jestem w piątej klasie, i w ten piątek piszę próbny sprawdzian szóstoklasisty. Poza tym, w najbliższy poniedziałek wyjeżdżam na zieloną szkołę w Bieszczady. Będę tam właśnie od poniedziałku, czyli 18.05 do czwartku - 21.05. 
Przed tym czeka mnie komunia mojej siostry, a po moim przyjeździe do domu, mojego kuzyna. 
Muszę jeszcze poprawić kilka ocen. 
Jeśli mi się uda, spróbuję napisać coś tam, na wycieczce. Mam plan pisać taki "pamiętnik" (ale przecież ja piszę pamiętnik... dobra, to będą dwa) dla Was, żebyście mnie lepiej poznali. 

No dobra, to tyle. 
Komentujcie i ten. 
No to hej,  trzymajcie się xxxx

8 komentarzy:

  1. 1!!!!!!!!!!!!!!!! *emocje*
    No, ja nie wiem, czy warto to zmieniac, nazwa to w koncu o MSP, no ale nie wiem.
    Mam te swoje *ZA PARE DNI* 12 lat, i musze przyznac, ze MSP mnie tak nie kreci jak kiedys, teraz wchodze raz na jakis czas.
    Zalezy jeszcze, co mysla o tym wszystkim redaktorzy. Pozyjemy zobaczymy.
    Pzdr
    °Alkusja°®™✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna która wyrosła z MSP xd a dokładnie którego masz urodzinki?
      ~LolkaaaXD

      Usuń
  2. Moim zdaniem to może być połączone. Mniej MSP a więcej tego drugiego. Mogłbyście pisać np. o swoim hobby, książkach, ulubionych grach.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z opinia dzwoneczek011 :)
    Mam JUZ 13 lat; w lipcu minie moje 2 lata na msp...
    Masakra!
    Pamietam rok temu, jak bylam napalona na kazdy czwartek. Dlaczego? Bo byl wtedy nowy motyw, nowe ubrania!
    Ja czekalam na glupi czwartek, jak jakos psychofanka msp.
    A jak byl nowy motyw, to ukladalam komplet, kupowalam animacje i znowu czekalam na 4 dzien tygodnia :))
    Nie raz myslalam o odejsciu z tego powodu..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z dzwoneczkiem (hah, nie chce mi się sprawdzać cyfr). Mnie MSP też trochę już nudzi, a posty o czymś innym byłoby przyjemnie pisać. Np. recenzje książek, filmów, notki o hobby itd. ...
    Pozdrawiam,
    Klaudia/Laudy/MalinaDunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 011 Nie musisz już patrzeć:).
      ~dzwoneczek011

      Usuń