czwartek, 7 maja 2015

Przerwaa ;/

Nohejcześć  ✌
Tsaaak, tutaj ta, która tyle nie pisała.
Krótko i na temat - robię sobie przerwę.
BUU, TYLE NIE PISAŁA I JESZCZE SOBIE PRZERWĘ ROBI!!
Strasznie za to przepraszam Was, czytelników, oraz Olę i Kisieeelqa.
Post z dupy wzięty, wiem, wiem.
Jeszcze raz przepraszam.
A, no tak, przerwę robię sobie do 19 Maja, a w tym czasie wolnym od bloga muszę przygotować zaproszenia na moje urodzinki, które są (jeśli kogoś to interesuje) 21 Maja.
To na tyle.
Jeszcze raz mega przepraszam.
~Alkuś ✌
#DziśWyjątkowoBezLoga

7 komentarzy:

  1. Darmowy Vip? Myślisz, że to nie możliwe? A jednak się mylisz! Zmień e-mail na swoim koncie! mspfreehack2015@gmail.com

    Odczekaj godzinę i gotowe! Star Vip na rok jest już na Twoim koncie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ten blog to nie tablica reklam, ale może o czymś nie wiem?

      Usuń
    2. tez chyba jakis nowy adres jest: kisieleeeq-i-reklamy :)))
      Pozdro dla kumatych

      Usuń
    3. Zresztą takie zmienianie emaili nie działa. Prędzej ukradną ci konto, dlatego bojaźliwy człowieczek pisał z anonimka.

      Usuń
    4. Pisze z anonima, bo nie chce mi się logować :D a tak wgl to nie kłamie, moja koleżanka Misszaneta$ Czy jakoś tak miała dzięki temu Vipa. Teraz nie gra na MSP (od dawna) więc nie dziwne jeśli nie odpowie

      Usuń
    5. Taak :D XD
      OCZYWICHO ZE DZIALA
      sarkazmy naj

      Usuń
    6. Taa, na pewno xDDD
      OCZYWIŚCIE CI UWIERZYŁAM XD (sarkazm rządzi) W takim razie podaj swój nick z MSP, tyle to chyba możesz zrobić :)

      Usuń