piątek, 1 maja 2015

Looki do konkursu + Logo + Zapowiedź

Hej!

Tutaj Klaudia, MalinaDunia itd.

Dzisiaj zajmę się aż 3 sprawami, a post i tak będzie krótki... Przepraszam, ale naprawdę nie wiem, co mogę jeszcze tutaj dołożyć. Tak, brak pomysłów na notki. Teraz chyba wszyscy to przechodzą.

Dobra, koniec tego gadania, przechodzę do pierwszej części, czyli do look'ów do nowego motywu na MSP. Nie pamiętam, jak się nazywa, ale mniejsza. Coś tam z tymi, no... Boże, dzisiaj brak mi słów XD. Ok, załóżmy, że takimi ludkami, którzy się przebierają się za swoich ulubieńców z filmów, komiksów, gier itepe.

Ja przygotowałam tylko dwa komplety, oba dla dziewczyn,  jeden dla VIP, a drugi nie. Wiem, że to mało, ale ta kolekcja jest tak nieudana, że nie mogę nic więcej wymyślić. Serio.

Look dla VIP:

 
E, no kiepsko. Taki słitsłitsłit plastik. Ale serio nic lepszego zrobić się nie dało. 5/10
 
 
 
 
Look dla nie VIP:
 
 
Nie jest AŻ TAK ŹLE. Po prostu źle. Buty i włosy, rzecz jasna z innych motywów, są ładne, ale ten kaptur mnie rozwala XD. Nigdy, przenigdy, bym się tak nie ubrała. Chociaż wcześniejszy był jeszcze gorszy... 6/10
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Przygotowałam również logo dla Tosi, czyli luckie. (bez .)
 
 
Oto ono!:
 
 
Mi się mega podoba. Kocham te czcionki, kocham. Tło I-D-E-A-L-N-I-E pasuje do Twojego stroju, taki galaxi pączek. Boże, ale ja skromna, hoho. Gdybym je oceniała dałabym mu 11/10. Chyba najlepsze jakie zrobiłam. A tak przy okazji- wiem, że mi odwala.
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
No, ostatnia część.
 
Mianowicie jakiś czas temu pisałam, że zrobię Hot or Not. Ale nie sądziłam wtedy, że to takie nudne! Dlatego wpadłam na inny pomysł, który będzie w jakimś stopniu HoN.
 
 
Na czym będzie to polegać? Do serii zgłosi się kilka osób, których looki zaprezentuję w jednym poście. Całość podzielona będzie na kilka etapów, a w każdym z nich ktoś odpadnie. Ja będę mogła przydzielić jednej osobie od 0 do 10 punktów, ale oprócz tego będą mogli dodawać je czytelnicy w komentarzu! Głosujący, będzie mógł oddać maksymalnie 2 głosy, a jeden głos będzie liczony jako jeden punk. Ten, kto otrzyma ich najmniej- odpadnie. Zabronione będzie głosowanie na samego siebie!
 
Jeśli chcecie wziąć udział w ów serii zgłaszajcie się w komentarzu! Napiszcie, proszę, swój login oraz nazwę kompletu. Podczas przebiegu cyklu nie będzie można go zmienić!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Pisałam, że będzie krótko? No właśnie!
 
W każdym razie kończę i pozdrawiam!
 
 
 
 
 
 




11 komentarzy:

  1. Ładne ci wyszło logo. Jest cudne! Fajny pomysł na to takn jakby HoN. Zgłaszam się. Mój login to: dzwoneczek011. Look podam później, bo teraz nie jestem na MSP.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzbieram look: Malinowy błysk.
      ~dzwoneczek011

      Usuń
    2. * wybieram
      ~dzwoneczek011

      Usuń
  2. Zgłaszam się ! Look najnowszy!
    ~Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sjem! ^.^ E, e, e.... *myśli nad lookiem*. Ten, który mam na sobie. Nie zmienię go w najbliższym czsie, taki sportowy. A te looki są spoko, ale nie da się nic ładnego raczej zrobić z tak beznadziejnych ubrań. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się Selenne
    Komplet ten ostatni co nie tak dawno robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi look jest naprawdę spoQo, pierwszy mi się nie podoba. Te włosy dziadowe.... serio, do niczego. Ale chyba nic lepszego z tych ubrań zrobić się nie da...
    Pozdrawiam, Pauli2k



    xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :3
    Look: Love me like you do
    Nick: CarolineLoveYou
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Nick to: lilalila2005
    Look Cupcakes

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem Takalite i zgłaszam mój look: Wow! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. SUper post ;D
    Zgłaszam się
    Nick: oliwia:)506
    Look:82

    ~ HanJaa

    OdpowiedzUsuń