czwartek, 21 maja 2015

Powrót // urodzinki

Nohejcześć☻
Wiem, przerwa skończyła mi się dwa dni temu, ale miałam końcowe sprawdziany piątych klas.
Tak, jest takie coś, określa to, co nauczyliśmy się przez cały rok, czyli ma wpływ na oceny końcowe, jest to też przygotowanie do sprawdzianu szóstoklasisty. Ale to w końcu nie blog o szkole.
Dzisiaj moje urodzinki.
Jeej.
Kogo to obchodzi?
Mnie.
Dostałam nawet życzenia urodzinowe na blogu o Rembolu.
Ale to nie o tym, w każdym bądź razie, chcę Wam przekazać, że od dziś moje posty pojawiać będą się minimalnie 2 razy na tydzień.
*Nie pamiętam, gdzie zapisałam logo*

*skajpy*
*jak słaba jakość, to przepraszam!*

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!!! Też mam urodzinki w maju. Zanie długo :).
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! :D
      Powiedz, kiedy masz urodziny 8)
      ~Alkuś

      Usuń
    2. Oko to wszystkiego najlepszego dużo zdrowia , szczęścia i wgl. a prezentów i kasy ;) <3 !!!!!1 Ja miałam urodziny 16 maja xDDD
      ~ Mów mi szalona ( na msp )
      #Mmsz

      Usuń
    3. Dziękuję ♥ :D
      ~Alkuś

      Usuń
    4. Alkuś urodziny mam 30 maja.
      ~dzwoneczek011

      Usuń
  2. Ty chodzisz do piątej klasy?? O.O



    Ja też! :)
    A no i oczywiście wszystkiego najlepszego c:
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń