niedziela, 31 maja 2015

Cóż, wszystko się wali, a ja już taki plan miałam... + Konkurs - trzeba jakoś ten blog rozweselić!

...a dłuższych tytułów pisać się nie da x)



Ech, no to tak... Dwa odejścia, a pozostali (przy życiu) redaktorzy nie piszą. Jak przyjemnie. Dobrze, że Marta do nas wróciła, ale nawet nie miałam czasu się tym nacieszyć, bo od razu pojawiła się niezła dawka negatywnych nowości... I cóż, jak widać- tak zostanie.
Trochę mi to pokrzyżowało plany, bo sama miałam zamiar odejść od MSP i blogów, co można łatwo wywniąskować po moim poprzednim wpisie, jednak nie zrobię tego, nie w takim momencie.
Nie chcę jakoś za dużo o tym pisać, bo przecież nie jesteście ślepi i widzieliście poprzednie posty na tej stronie obu dziewczyn, a więc po co mam tłumaczyć coś oczywistego? Co, w dodatku, moją sprawą zbytnio nie jest...

Nuuudy, co nie? Ciągle wszyscy o tym samym... Wiem, wiem. Wybaczcie, musiałam.

A teraz tak optymistycznie (bądźmy optymistami! Blog upada, wszyscy odchodzą, a my się cieszymy ! YAY!)- ogłaszam konkurs. Tak, tak, kiepskie te moje metody poprawienia atmosfery...

Na czym będzie on polegać?
Haha, możecie powiedzieć, że faworyzuję tych z talentem graficznym... Ale co z tego? Muszę mieć jakieś korzyści, nie? (przepraszam, moje pozytywne nastawienie gdzieś znikło i jestem pesymistą. Nie wiem dlaczego) To oczywiście tylko żart.

Zrób dla mnie logo i wyślij je na maila dunia.151102@gmail.com

Skomplikowane to chyba nie jest... Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi.

Dla ułatwienia podam jeszcze, co trzeba zrobić w punktach:


  1. Zgłoś się w komentarzu. Napisz, jaki masz login na MSP.
  2. Zrób logo z moją MS (Uwaga! Mam limit znaj! Dlatego, aby dodać mnie do pracy, ściągnij mój look na komputer lub zrób je dla mojego drugiego konta- Claudia Whiete!
  3. Wyślij gotowe dzieło na podany wcześniej mail.
  4. W wiedomości zawżyj informacje o Twoim loginie/przezwisku/imieniu, żebym wiedziała do kogo dostarczyć nagrody!
  5. Czekaj na wyniki.
Myślę, że wszystko jest zrozumiałe, jednak jeśli masz jeszcze jakieś pytanie to z chęcią na nie odpowię!;)

No dobrze, co mam zrobić wiem, ale co z tego zyskam?

Dwie najlepsze prace dostaną pakiet nagród, a w nim:

  •  Prezenty z listy życzeń o łącznej wartości 1000 sc (przy większej ilości zgłoszeń 1500)
  • Odsłony na 8 filmach/sekach + ocena 5/5 (przy większej ilości zgłoszeń 10)
  • 4 autografy z różnych kont (przy większej ilości zgłoszeń 6)
  • Satysfakcję (przy większej ilości zgłoszeń jeszcze więcej satysfakcji)
To koniec? Nie! Na dzisiaj przygotowałam jeszcze jeden temat!

Czy gdybym założyła bloga o wszystkim zajżał/abyś na niego? Proszę, napiszcie! 

Przepraszam, że aż tak to wielkie, ale to dla mnie ważne...

Ok, to ja się żegnam!

Pa!





20 komentarzy:

  1. Zgłasza się do konkursu mój nick to Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i bym zajrzałam, ale nie jestem pewna, mam dużo blogów na głowie (do czytania).

    OdpowiedzUsuń
  3. Do kiedy można robić loga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o 10 czerwca, ale zobaczę, czy wszyscy, którzy sie zgłosili już je zrobili, a jak nie to przedłużę termin o tydzień c;
      Pozdrawiam,
      MalinaDunia

      Usuń
  4. Super!!! Z moich ulubionych blogow wszystkie poodchodzily! Ja rozumiem msp jest nudne itp... Ale ja nie mam co czytac juz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie masz co czytac to mozesz siegnac po ksiazke ;)

      Usuń
    2. Nie mialo cie to urazić ... Tęsknie po prostu za waszymi postami to wszystko...

      Usuń
  5. Wezcie sie w garść! Zrobcie konkurs na reda cokolwiek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Wiem, co mam zrobic, i prosze mnie nie poganiac. Staramy sie jak najbardziej mozemy, wiec jak chcesz to sam/sama zaloz bloga i pisz na nim 10 razy dziennie. Niedlugo na blogu nastapia zmiany wiec badzcie cierpliwi, bo bardzo nad tym pracuje i wkladam duzo czasu, soł docencie to.

      Usuń
    2. Kochana Marto. Nie miał to być hejt. Po prostu jestem smutna bo wiekszość ciekawych blogów o msp się wali. Chcę dla was jak najlepiej. Nie wymagam 10 postów dziennie sama mam bloga i wiem że to niemożliwe . jest mi przykro nic wiecej

      Usuń
  6. Biorę udział w konku. Nick: Sweetydoma.
    Aśga ma rację, bo nie mamy co czytać.
    Zróbcie konkurs na reda, zresztą niektórzy mają troche więcej czasu.Więc np. Zatrudniacie 4 redaktorów z najlepszymi notkami bez okresu próbnego, a 3 innych uczestników wybieracie do II etapu i robicie ankietę, którą dodajecie do lewego paska bloga i czytelnicy głosują na osoby z okresu próbnego i te osoby, które są na okresie próbnym muszą pisać notki do końca II etapu ( czas etapu same wybieracie) i 2 osoby z najlepszymi wynikami zostają na stałe i piszą z pozostałymi redaktorkami, które odrazu dostały się na bloga i Wami.
    A te osoby, które nie dostały się na bloga dostają logo i grafa.

    Mam nadzieję, że wykorzystacie mój pomysł.

    Pozdrawiam Sweetydoma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, ale planuje wielka rewolucje, wiec niestety nie skorzystam.

      Usuń
    2. Super pomysł. :3
      Szkoda, że nie skorzystasz ;"(

      ~ZezoleQ. ♥

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam się! Nick super laska maska. A ten look może byckawaii? Czy wolisz jakiś inny styl?
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! ;3 Mój nick to Klawdia Trix.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jaki ten nick? Bo Claudia Whiete nie da się wyszukac ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym czytała takiego bloga.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja się zgłaszam *o*
    Zrobię logo dla Claudii White, oxy? B))

    Szczerze mówiąc to bym czytała tego bloga. ;")
    Czekam, aż podasz linka ;>

    PS.
    Mój nick to Barbie321n , ksywa = ZezoleQ =]

    PS2. Jak brakuje redaktorek to ja jestem chętna ;w; (Phi, kogo to obchodzi ;______;)

    ~ZezoleQ. ♥

    OdpowiedzUsuń