środa, 13 maja 2015

Look'i na MSP - czy pomimo szczupłej postaci można wyglądać ''przy kości''? + kilka look'ów

Cześć!
Mam zamiar poruszyć dość oczywisty temat - sylwetki postaci.
Grupa pracowników msp zaprojektowało postać; nie otyłą, nie typu ''anorektyk''.


Nie mamy nic do zarzucania. Ale spójrzmy również na inny aspekt: Czy ubrania mogą ''pogrubiać''?
Tak. Jeśli ktoś w realnym życiu jest naprawdę szczupły i na dodatek nosi luźne, wyglądające jak zwisające na nim ubrania, to owszem.
Podobnie jest w naszej grze.


Pierwszy strój od lewej - nogi podkreślone są krótką spódniczką. Gdyby dodać do tego jeszcze buty ''na  wysokim obcasie'', optycznie one również jeszcze bardziej wydłużyłyby nogi.
Strój w środku - Czy tylko mi wydaje się, że te getry z dziurami przypadkowo dobrane do tej tuniki pogrubiają nogi naszej Movie Star? Mama zawsze mi powtarza, że paski i wszystko inne we wzór poziomy (_) optycznie "pogrubia" postać.
Strój od prawej - Spodnie są luźne, niczym te dresowe, a jednak tu już odpowiednie dobranie bluzki sprawia wrażenie normalności. Nic nie zwisa, nic nie pogrubia.

Według mnie na najwyższą ocenę zasługuje look pierwszy od lewej, następnie pierwszy od prawej, po czym ostatnie miejsce zajmuje look w środku :)


Mam również screen'y innych look'ów mojego autorstwa, które według mnie są udane. :)






Mi przypadły do gustu. :))

Post taki, a nie inny, ale mam jeszcze kilka screenów z the sims 4. ;)





(2 screen to miejsce z tajemnego przejścia w parku w Oazie Zdrój do odblokowania za 10 poziom majsterkowania)

Post taki, a nie inny, bo od początku tego roku staram odkryć się 2 siebie. :p

Pozdrawiam!
~Olcia /Mika2118

4 komentarze:

  1. SIMSYSIMSYSIMSYSIMSYSIMSYSIMSYSIMSYSIMSYSIMSYSIMSY <3 <3 <3 <3
    POZDRORO
    ~~Alkuśśśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje przy tym 2 looku jakby nwm , taka gruba ta suknia a tak wyszczupla ! xd
    Zapraszam
    http://emilyjamesinmspandstardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, czasami ubranie optycznie wyszczupla lub pogrubia XD
    Pauli2k
    XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na post.
    Ładne screenów z Sims 4. Jak coś to moja ulubiona gra komputerowa.Lubię Simsy.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń