niedziela, 3 maja 2015

Brawa, dla mojego zacnego kompa! Naprawdę, jest ze mną zgodny w KAŻDYM zagadnieniu!

Hej!
Tu MalinaDunia, Klaudia, Laudy, tak, tak.

Jestem zaszczycona poinformować Was, iż gdyż że mój zacny laptop ma problemy psychiczne i nie chce ze mną współpracować. Nie chce połączyć się z Internetem (hah, właśnie skończyłam robić prezentację na informatykę o historii Internetu), chociaż wszystkie inne użądzenia MOGĄ. Powiem jedno: Ż-A-L M-I G-O. Szczerze powiedziawszy, nie miałabym z tym żadnych problemów, gdyby nie to, że teraz nie mogę pisać notek. Świetnie, no nie? Niby mam jeszcze tablet, z którego w tym momencie korzystam, ale tutaj pisze się zdecydowanie dłużej, trzeba kombinować z Puffinem, żeby móc wstawić screena i do tego jest limit długości postu, przez co każdy wpis jest krótki...

Nie mam pojęcia, ile to potrwa, ale od razu jak się skończy to Was poinformuję i zacznę pisać na nowo... A jak na ten moment- niestety muszę zrobić sobie przerwę. Ach, jak przyjemnie.

No nic, kończę.
Do kiedyśtam!

1 komentarz:

  1. Piszesz z przeglądarki z tableta? ;-; Zainstaluj aplikację "blogger", o wiele łatwiej się pisze. :^)
    `m

    OdpowiedzUsuń